thumbnail

Monday, January 16, 2012

Tako Tao?







Pernah rasa?
Ntah nak kate sedap pun tak nak kate tak sedap pun tak!



nota kaki : minggu ni malas nak citer bnyk..tinggalkan entry autopublish bergambar je la....

24 comments:

iduraz said...

pernah try..sedap..sedap

cheqna said...

ko kan kak
bila la nak ada semangat rajin tu
hehehehe
woittt...ape ni..cheqna pose hari ni tak baik tau
=)

bujal X said...

jusco bukit tinggin kah?

*rasa belut sedap~

ayu said...

tak pernah try..mmm..semacam je..haha

azam said...

:) macam sedap je nih.....
terbaik

nur anis said...

sedap...suke sangat..:)

Krsty Pinky said...

erk...apo tu?

Pok Amai-Amai said...

Heheheheh....pendapat kita same. Nak kate sedap, tak. Nak kate tak sedap pun tak. Hahahaah!

Kella said...

sedap sedap! lamanya tak makan iaa...

Hanis Azla said...

klu yg isi kaya tu pernahlah makan.. tp yg macam ni tak pernah rasa..

Tina Othman said...

huhu tak penah rasa, sebab selalu tgk kat Jusco que panjang sangat nak belinya

ada kawan tu kata sedap, tapi entahlah, lain org lain citarasanya kan

mizah said...

ape benda tu izwa? tak pernah jumpa...hehehe

Cho Zila said...

pernah try benda ni tapi bukan kat kedai yang ini .. untuk akak, akak sukaler .. nak try kat kedai ini tako tao lak...

Kancil 8349 said...

pertama kali tengok dan ndak pernah rasa pun...wow

ashra said...

hehe...
kitaorang laki bini mmg feveret.
nak kata sedap sgt tu tidaklah kan..tapi..seda lah jugak/hehe

wahida said...

nnt aku try pas tu aku bgtau sedap ke tak...ekekek...

Rahmah Ram Ram said...

nampak sedap..teringin pulak nak membelinya..camne Izwa? ok tak rasanya ye?

fiza said...

Pernah makan. Bolehlah masuk tekak.

Amy Syaquena said...

nampak macam sedap je nie...

Amy Syaquena said...

nampak macam sedap je nie...

ieda said...

aloor dikk
nampak sedappp
sini manaaa mau carik ! .. ;)

eB ezrin said...

pernah. ok ok la :)

♥ Wina ♥ said...

hari tu hampir² nak try kat Mines, tp x jadi heheheee

IDAZS said...

fevret..kena beli sorang satu pack..nyum2222

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang