thumbnail

Thursday, January 19, 2012

Ubat Terbaik!







Oleh kerana seminggu lepas kehilangan suara & bersuara ala-ala rockers ni la ubat yang sebetul nyer utk melegakan tekak!Muahahaahahaa...........sedap weehh!!
Tak caya?Pegi try beli & makan... :)


nota kaki : saya bkn duta produk ini!keeekekkeee...
nota kaki lagikkk : eh eh..autopublish nie...tgh cuti :D

23 comments:

Hanis Azla said...

balik ni mmg harus gi cari ni.. dah meleleh liur tgk.. he..he..

ieda said...

adehhh menduga iman pagi2 nieee
x aci tul !!! ;)

Tina Othman said...

adeh, meleleh tgk

cheqna said...

belum berkesempatan untuk try..
kena try ni

fiza said...

Kejam tau, tunguk eskem pepagi nih.

Pok Amai-Amai said...

Sdp...nak2 magnum almond...yummeh!

mamyharraz said...

sedap!!!

♥ Wina ♥ said...

nak jugakkk!

Nini D.. said...

incik suami...daku mau jugak macam nih....supaya cepat sikit baik batuk...(alasan!!) hahahaha

wahida said...

selalu jugak makan eskem ni kat ofis...

ashra said...

izwa..
samalah kita...

saya gile magnum truffle tu..

Nazayiena said...

Tgk aiskrim nie terasa nak mkn lg wlpn baru mkn 2 hari lps....

klik! klik! ceritaku! said...

mak ai!! terus telan air liur baca entry ni.. dengan cuaca yang agak panas ni..

eB ezrin said...

[pergh... tapi kami x leh mkn byk. ;p

Kakzakie said...

Hmmm.... tayang-tayang aiskrim buat kakak teringin tau. Rumah kakak dah kehabisan aiskrim, kalau ada anak-anak yg besar selalu mesti ada stock...

- dieyana - said...

ades, terliur pulok....kena g beli nih....;-)

Eye_nee said...

baruuuu lepas mkn magnun clasic mini ni...nyamannnnnn....

aimaniman said...

akak pon sama, kalau batuk akak x makan ubat klinik sbb x sedap tp akak makan 'ubat' nieh,... bio le batuk asal tekak sedap...

~ yus ~ said...

tak suka aiskrim coklat...huhu

Alin Marlini said...

memang terbaik..sedappppkannn...

Mama Ema said...

memang sedap pun...

Dr. Ben said...

ini memang terliur!

aizamia3 said...

fuh.. nasib baik ai dah dapat masa teringin hari tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang