thumbnail

Friday, February 24, 2012

Cerita Sama?


BW sane sini bercerita tentang artis itu bernikah...ah tidak.....bukan la tak minat tapi kurang gemar dgn cerita artis.Ketinggalan zaman ka?Ahh..tidak jugak...cuma sudah tinggalkan zaman menggila dgn artisBelagak baik?Ohhh...lagi sekali tidak jugak...cuma mahu mencuci oh tidak salah menggunakan perkataan...cuma mahu mengurangkan pembacaan tentang artis-artis...

Sekarang zaman mencari benda yang berfaedah utk bekalan masa depan...

BTW...perjuangan & peperangan saya semakin menampakkan jalan nyer,harap ada rezeki saya disitu kerana saya cuma mempertahankan hak saya sahaja...
Semoga Allah SWT permudahkan urusan saya juga semoga rezeki itu berpihak pada saya,amin..



nota kaki : muhasabah diri mencari ape kesalahan yang telah dibuat tanpa sedar sehingga dugaan ini tiba ketika gembira atau mgkn saya terlupa DIA hanya kerana gembira?
Oh tidak sekali-kali...tidak jugak banyak kali.!

12 comments:

Anum said...

insyaallah sis.. amin :)

Kakzakie said...

Dah masuk paper itu yg cerita banyak tersebar...

cheqna said...

cheqna pun tak berminat mana r nak citer pasal2 artis ni
heheheh
semoga kita sentiasa menjadi yang lebih baik dari hari2 semalam
insyaallah

Pok Amai-Amai said...

Sbnrnya, sy pun kureng gemar cite artis murahan. Publisiti murahan, lelagi bab kawen besar2 mcm nie...

Eh, sape yg kawen tu>?

=p

Tina Othman said...

insyaallah, moga dipermudahkan segalanya

azam said...

nama pun artis....biasa la

fiza said...

Ha'ah...byk betul citer pasal 'mereka', tak minat gak.

AdaM Hawa said...

semoga dipermudahkan segala urusan awak.. ;)

Eye_nee said...

Banyak ayat tersirat dlm N3 kamu kali ini..semoga apa yg sememangnya hak kamu...akan menjadi milik kamu...

ieda said...

setuju dik
usia x menanti kita .. begitu juga dengan masa
soo kena rebut peluang perbaiki diri dari masa ke semasa ..
x salah perbaiki diri kearah yg lebih baik terutama bab2 islam dan jauhkan duniawi nie uhuh

Nazayiena said...

Kak Nurul pun x faham sgt apa yg tersirat dlm n3 Izwa nie,apa pun Kak Nurul doakan semoga berjaya mempertahankan hak Izwa....

Mama Ema said...

semuga dipermudahkan segalanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang