thumbnail

Wednesday, February 08, 2012

Sesuatu Yang Istimewa..?


Sedang mencari sesuatu untuk si cinta hati utk hadiah harijadi yang bakal tiba nanti....
(mcm syair la pulak..hahahaa...)

Oh lupa bulan 2 ni biase kami meraikan 2 celebration..14hb Feb anniversary perkenalan kami & 17hb Feb  pula harijadi si jantung hati.Jadi nyer mahu la carikan sesuatu yang istimewa sikit..

Maybe special dinner with special present?
Or special vacation with special present?
Ahh..so hard to decide laaa......


nota kaki : hari ni mood carca merba skit..hehehee...sebab tak sabar nak tunggu hari yg ditunggu :)

14 comments:

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! said...

mencari hadiah kadang² memeningkan kepala.. hehehe.. sy la tu..

~ yus ~ said...

rasanya apa pun yang izwa bagi pasti dia suka, al-maklum dari orang tersayang kan...

tak perlu kuar belanja besar pun ok, apa kat masak something special untuk dia...ok juga kan.

CikPuanHaLia said...

memang pening cari hadiah untuk orang lelaki ni..
Anyway..good luck dalam pencarian dik :)

Kakzakie said...

Apa pun juga kasih sayang tetap utuh itu yg penting...

Nini D.. said...

sama la....14hb anniversary perkenalan kami juga :)

mrs puex said...

all the best iwa..semoga jumpe ape yang dicari..mmg payah nak cri present utk kaum laki nih..bole pening pale otak ok..!!

ayu said...

selamat mencari ye izwa..hehe..excited gak nak tau.

SumeSakan said...

gud luck...setuju ngan mrs puex...susah nak cr hadiah untuk lelaki...x kreatif kot...hehehehe

Pijot said...

weh.. enibeseri perkenalan kite same.. ai laikkkkkkkkkkkk... ai @ 14 feb 2005...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

g holiday tempat yang romantik la sis :)

ashra said...

hehe...anniversary perkenalan ye?..
kitaorang pun masih ingat tarikh kapel2 dulu.. =p dan akan terus ingat

emm...hadiah tuk lelaki mmg payahkan...

♥ Wina ♥ said...

all the best mencari sesuatu yg istimewa :-)

Prettywrite said...

masak sedap2 kak bagi hubby makan..hehe

Tina Othman said...

tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang