thumbnail

Friday, March 16, 2012

Doakan Kami..


Pertama

Dari Mama Zalina Zain - Maa sentiasa doakan dlm solatku berilah rezeki yg mewah agar bahgia keluarga yg comel ini...kenang daku dlm doamu..maVellous...Coz I love u and and alls of ur family...mcm anak sendiri dah...(doa beliau utk ku di FB pagi tadi..)

Inilah yang membuatkan ku berlinang air mata di pagi jumaat yg indah..
Ku rasa ucapan terima kasih masih lagi tidak cukup utk ku ucapkan pada beliau atas kesudian mendoakan ku.
Terkesan,tersentuh,terharu hati ni bila mana ada yang sudi mendoakan ku begini sedangkan jasa kami budi kami tak sebesar mana utk beliau & keluarga beliau... 
"Semoga Allah SWT perkenankan doa beliau itu dan semoga beliau & keluarga sentiasa dilindungi & diberkati Allah SWT selalu,amin.."


Kedua

Pagi tadi dalam kereta en.suami berpesan "takyah pegi Matta Fair lagi sebab lepas kiter balik dari Grand Lexis nanti kita takyah cuti-cuti dah tau..kiter kumpul duit utk capaikan impian kita tu ye.."
 He he he..Mcm tau tau je ku nak merendek kat Matta Fair!Okey abg,B ikut je.. :)

Semoga Allah SWT perkenankan doaku ini,amin..
Doakan kami ye semoga tercapai impian kami yang 1 ni..


nota kaki : lepas ni KENE ikat mata,jari,tgn,kaki juga perut demi impian yg 1 ni.. :)

19 comments:

ct rahani said...

semoga tercapai segala impian.. amin..

fiza said...

Smoga impian menjadi kenyatan.

Impian nak beli rumah ker ☺☺

Anum said...

anum dokan semuanya akan tercapai
amin

mama aleen said...

semoga berjaya ok.. :)

Hanis Azla said...

amin utk doa tu.. semoga imoian yg satu itu tercapai hendaknya.. insyaAllah..

Rahmah Ram Ram said...

semoga apa yang dihajati menjadi kenyataan.

cheqna said...

amin amin amin ya rabbal alamin
moga apa yang diimpikan kan menjadi kenyatann insyaallah =)

ieda said...

Akak doakanjugak dik, imsyaallah sama2 doa agar impian itu dimakbulkan, aminnnnnnn ;-)

Zana Adieyza said...

zana doakan agar segala yg dirancang akan dipermudahkan Allah hendaknya..

AdaM Hawa said...

moga apa yang dihajati tercapai..

Eye_nee said...

InsyaAllah...berkat usaha..Kamu pasti akan mencapai impian itu...

C`ayob.com said...

amin. jangan doa je...usaha..dulu baru doa...heheh.

Edy Zaidi said...

smlm g PWTC...mak aii..ramainya g matta fair...

ayu said...

AMIN!!! moga dipermudahkan...

mummY daniSha said...

hi salam kenal...semoga dimakbulkan segala doa..=)

Prettywrite said...

impian apa tu kak?yana doakan semoga terlaksana impian tu ya..aamen..:)

zaidah said...

zai doakan semoga segala impian kita semua tercapai...amin....

ashra said...

salam izwa!
rindu kamu!

baru nk khatamkan entry lepas2 izwa

alhmdulillah,tharu bila ada org doakan kitakan.
yg no2 tu,mudahan impian kalian tkabul.
amin ;)

♥ Wina ♥ said...

aminnnn!

sama²lah kite kawal nafsu demi impian ituuuu :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang