thumbnail

Thursday, March 15, 2012

~ Kami Ke Penang! - Part 4 ~

Selingan utk merehatkan mata..

Selepas bersarapan kami berpusing menyusuri pantai & tempat-tempat ibu pernah membesar & bersekolah.Di satu tempat sekali kami terjumpa kawan Syahmi!!
Oh gosshhh....sanggup en.suami u-turn semula sebab kawan Syahmi diseberang jalan besar sana!

Oh ho...anak teruja mama pun teruja jugak!!Jauh jauh dtg terjumpa jugak kawan Syahmi!
Fuuuhh...punyer la happy anak bujang tuh!

*


*


*


*


*


*


*


*


muka happy!

 Syahmi with kawan baik!

Sudah bergambar dtg mengaruk dia suh bwk balik otomen ni!Adududududu...anak oii...kalo boleh bwk balik pun mane muat kete!Iskk...last-last merajuk menangis dlm kete!
Terus kami cari kedai mainan belikan dia 2 patung otomen yg separuh tinggi Syahmi beserta pistol otomen juga baju otomen okey!Isshh isshh...ni yang susah kalo fanatik giler ni!


Nota kaki : lepas ni entry nasi beriani & cheese nan tersedap di Penang!
Perrgghh...sluurrppp..meleleh air liur dah ni terbayang & membayangkan!

22 comments:

Cik Sara said...

oho.. saya tahu otomen ni kat mana.. setiap kali ke batu feringhi mesti nampak!..heee..fanatiknya dia..comel~

Anum said...

hahahhaa
ultraman hebat

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ahakkss.. minta otomen nak bawak balik.. huhu~ tak muat kereta.. haha

IDAZS said...

kalau wat balik mama yg jadi raksasa nanti..kehkehkeh

IDAZS said...

kalau wat balik mama yg jadi raksasa nanti..kehkehkeh

♥ Wina ♥ said...

hahahahhh tergelak okey bile tengok kat FB hari tu :-)

cepat update lagiii!

ikatankasihku said...

wah...best nyer jengjalan kat sana..

ape2pon, ultraman kecik tu jugak yang hensem...wink wink... :)

fiza said...

Besonya kawan syahmi ☺☺

Cik Ecah said...

HAHAHA dah jumpa kwn yea kat sana ;p

Mama Ema said...

oh, ada patung otomen besar kat sana..

Pok Amai-Amai said...

La....smpi mcm tu sekali die merajuk eh? Heheheh...x pe. Janji dpt patung otomen! Yeah!

Niza Romli said...

baru 2 hari lepas lalu depan otomen ni..huhu

Jahidih Saili said...

Haha..comelnye shahmi berkwan dgn otromen..

munna said...

kak munna tak pernah sampai lagi Penang.... ohsem kawan syahmi tu

msredcheesecake said...

Lipat2 bwk masuk dlm kete otomen tu.... Hhee....

Rahmah Ram Ram said...

hihihi..cutelah..nak bawak otomen balik...kena bawak lori tu hihihi

cheqna said...

eleh...padahal kawan baik mama syahmi
lalalalalala

Edy Zaidi said...

wah...berjalan sakan yer akak...:)

Zefa NorAsmara said...

Hahaha.. masa mula baca td ingatkan kawan betul Otomen rupanya.. :-)

mama leen said...

eh.. kat mana ni?? reza pun suka ultraman..

Prettywrite said...

alorr ensem boy merajuk pulak doh..hhehehe

ashra said...

comeynya syahmi bgambo dgn otomen!hehe..
nasib baik otomen tu tak bnyawakan ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang