thumbnail

Friday, March 02, 2012

Kuasa Allah SWT!


Betapa besar kuasa Allah SWT ketika kita redha & pasrah serta ikhlas melepaskan sesuatu ketika itu jugalah Dia memberi nikmat yang tidak terhingga..
Allahuakbar..SubhanAllah..MasyaAllah...

Ingat entry yang lepas?Alaa...yang ni la...hati dah redha melepaskan benda tu sekali ia kembali padaku beserta dgn 1 lagi perkhabaran yang tidak disangka sehingga rasa nak sujud syukur di tempat tu..hehehehe..tapi tak boleh la pulak sebab org ramai kat situ.

Alhamdulillah syukur padaMu Ya Allah....terima kasih...

Nak cerita lebih pun tak boleh sebab bukan ape peringatan telah diberikan supaya tidak timbul isu riak di sana sini jadi cukuplah diberitahu bahawa benda yang diidamkan dah dpt semula beserta dengan ganjaran yang tidak disangka sama sekali... :)

Ade kwn ckp "itu berkat kesabaran kau & juga berkat ko ikhlas melepaskan benda tu sebab tu benda tu patah balik pada kau" - terima kasih kwn


**hari ni nak melunaskan sedikit tanggungjawab yang tertangguh dgn sedikit rezeki dariNya ini...moga-moga lebih diberkati olehNya..



nota kaki : apa yang ku tahu ini adalah yang ditulis olehNya & setiap yg berlaku ada hikmahnya...

19 comments:

Nazayiena said...

Setiap yg berlaku ada hikmahnya.....

Anum said...

alhamdullilah...
setiap yang terjadi ada hikmahnya

mrs puex said...

alhamdulilah..hepi for u..

have a wonderful vacation ya..:D

jgn lupe pegi reunion tau..hikhik..

fiza said...

Alhamdulillah...ada hikmah di sebalik apa yg berlaku tu izwa, happy for you ☺☺

Edy Zaidi said...

kalau rezeki takkan kemana...

kayzie said...

Alhamdulillah..rezeki akak dan anak2..hepi 4 u..:)

wahida said...

itulah yg dikatakan kalau rezeki tak kemana...

Alhamdulillah...

AdaM Hawa said...

Alhamdulillah.. masih rezeki mrs eady..

Mama Ema said...

Alhamdulillah...rezeki

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kalau dh rezeki xkemana kan kak.. setiap yg berlaku ada hikmahnye :)

ct rahani said...

Alhamdulillah.. kalau dh rezeki x ke mana kan sis.. :)

eB ezrin said...

alhamdulillah :)

Pok Amai-Amai said...

Yeay!

Awak tau tak...mgkn sifat generous awak jugak n of cos kesabaran!

=D

Eye_nee said...

kalau dah mmg hak kita sis...

Kancil 8349 said...

Alhamdulillah...betul tu..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...

ieda said...

syukur izwa .. semua ini darinya ..
setiap org ada rejeki masing2 .. usaha dan doa insyaallah allah permudahkan ;)

alhamdulillah bersedekah dgn rejeki yg ada semoga rejeki itu dipanjangkan oleh nya ;)

MaryaYusof said...

Salam Mrs Eady,

Alhamdullillah, I'm happy to hear the good news... walaupun tak tahu ujung pangkal... Allah Maha Bijaksana dalam mengaturkan sesuatu :)

Lady of Leisure said...

Alhamdulillah... *tumpang gembira*

anisalya said...

alhamdulillah. memang dah ditakdirkan utk menjadi rezeki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang