thumbnail

Wednesday, March 28, 2012

Oh hoiii...!


Boring okey...jaga kaunter!
Bosan lagi bila mana diletakkan dalam situasi yang tersepit..udah jadi diluah mati mak ditelan mati ayah tapi kalau tak diluah tak ditelan mau mati tercekik nie..hahahahaa..
Giler stress nak fikirkan masalah yang tiada penghujung nyer..
Bukan masalah yang besar tapi membesarkan masalah yang masalah nyer..(sila buat buat paham okey..angguk angguk kepala..hahahahhaha...)

Eh balik ni nak packing baju la terus walaupun nak pegi nyer hari ahad..!
Ade aku kesah...takde takde....yang ade rasa nak mandi pool aje niii... :)


nota kaki : susah okey nak buat baik ni sebab belum tentu org hargai....

14 comments:

♥ Wina ♥ said...

ai rindu masa keje jaga kaunter @ reception kat HQ astro dulu huhuhuuu

mama aleen said...

haha.. mandi jangan tak mandi..

Anum said...

best gak sis
sekali sekala jaga kaunter

Pijot said...

wekwek

mrs puex said...

peking jgn x peking..:D

kay_are said...

jage kaunter memang nampak agak bosan gak r.. tambah kalau sorang2.. bored..

Tina Othman said...

wah holiday lagi ke

Munnafendy said...

jaga kaunter cmtu la..pening melayan kerenah org yg macam2

Nana said...

org tak hargai tu takpe...
yg penting kite ikhlas...
Allah yang akan menilai...ye dak...?
=P

Kazman / Sue said...

masalah tak kan pernah habis datang... kena tabah dengan setiap masalah yang tiba....

Nini D.. said...

last sekali keje jaga kaunter masa keje dgn c4 mid valley zaman bebujang dulu..best mmg best tp..payah jugak jaga kaunter nih..pelanggan byk songeh..pening!! hahahah

AdaM Hawa said...

memang agak bosan jaga kaunter.. walaupun pengalaman x banyak..

Prettywrite said...

aiyoo..penig pulak baca..hehehe..

anisalya said...

hahaha... sabar je la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang