thumbnail

Wednesday, March 21, 2012

Rehat Sebentar...


Saya perlukan rehat sebentar dari ape-ape cahaya....
Oh hooo...tahap migrain saya meningkat lagi & doktor bagi ubat yang lagi kuat dari ponstan,synflex & careforgot..(betul ke ejaan nie??)

Nak mc tak boleh pulak sb anak-anak dihantar kat sini,kesian pulak kat en.suami nak handle mereka dlm kereta dgn perjalanan yg agak jauh & lama..Oh tidakkk..dari apa-apa terjadi biarlah saya yang korbankan diri!Lagi pun minggu ni bos besar takde (ade kursus diluar) jadi bos-bos kecik yang ade benarkan saya tido,tak kisah sampai ptg tapi takde la saya nak amik kesempatan cukup la sejam dua utk hilangkan rasa berdenyut-denyut dikepala ini...

Ade orang kate saya 'ketegur' ni sejak balik dari kedah tu but kiter usaha je la kan dgn dua-dua cara..tradisional & moden :)

Ape pun sory ye sebab tak sempat nak BW rumah korang & jawab komen yang maha bnyk tu!Terima kasih bnyk-bnyk ye...insya Allah nanti saya singgah kalo ade mase & tenaga.


nota kaki : en.suami ckp ni demam nak jln lagi nie..hehehe..dia kater tggu je sabtu nie..weee.. :)

23 comments:

Anum said...

x pe sis
take care tau

Pok Amai-Amai said...

Take care dear...

mamyharraz said...

jaga diri dan semoga cepat sembuh..

harap2 sabtu ni sakit tu semua hilang nnt susah pulak nak berjln ;)

fiza said...

Smoga cpt sembuh.

Izwa, nak hilangkan migrain cuba petua nih.

Buah lai blender ngan daun pegaga & minum. Amalkan selalu...insya'allah. Ni petua dari my pak mertua ☺☺

mrs puex said...

kepala x sempat nak rest kot..

tekke yee..

Syira Qahira said...

salam


banyakkan minum air soya kak, syira dulu doktor kata migrain thp kritikal, mmg x de ubat dah, lepas tu selalu amal minum air soya dan kurangkan stress, syukurlah sekarang dah susah nak kena migrain ni.

sudipVSsenduk said...

banyakkan rehat.. jgn stress

Murni Delights said...

kak izwa..demam + sakit kepala ada isi kot..ha...ha..ha.. aminnn..

kay_are said...

1st time kat sini.. kalau dah tak sihat..jangan dipakse.. rest je cukup2 ye..

♥ Wina ♥ said...

get well soon, dear!

ieda said...

x per izwa ..
take a rest 1st ok ..

zehan said...

sama la ngan saya, bila dh kena migrain..huii rasa mcm nak hantuk2 kepala ke dinding....

salam perkenalan yer...saya folo blog awak...:)

ct rahani said...

take care sis.. semoga cpt sembuh.. amin..

azam said...

berehat ye....jaga diri elok²

msredcheesecake said...

Makan ubat, rest, dont stress urself out.... Sayang en suami lebih2... Hhee...

AdaM Hawa said...

moga cepat sembuh..
sonoknya dia.. jalan2 sokmo..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

rihatkan fikiran dan minda tu kak :)

anisalya said...

take care. mmg seksa kalau kena migrain.

mama aleen said...

salam izwa..

ce try pakai korset.. bukan nak promote ye.. tapi Insyaallah boleh kurangkan..

are_lin@yu said...

macam adk ayu ada migrain..dia xblh bsing2,pns2...take care yea..

ashra said...

moga cepat sembuh ye ;)

Prettywrite said...

banyak jenis jugak ya ubat migrain ni kak..yana migrain paling teruk masa form 1..tengok papan itam tak jelas apa cikgu tulis..lepas tu tangan menggeletar..kepala dah weng2..kawan papah g bilik sakit terus pengsan tak sedarkan diri..tapi tak pernah ambik apa2 ubat sampai harini..huhu

sue zainun said...

haha en suami kata camtuu yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang