thumbnail

Thursday, March 08, 2012

Sepantas Yin Berlari!!


Entry taip sepantas kilat bak Yin kwn BoBOIBOY!Hahahahahahaa....
Hari keje uuuuu yes!!Jimat cuti sebab pihak MA*A dah dptkan tempat utk meletakkan bdk-bdk ni!Fuuuhh...lega sgt!Iye la ini baru bulan 3 masih banyak bulan lagi dalam tahun ni takkan nak cuti 2 minggu mcm tu jek dgn cuti yang ade seciput jek!

Jadi nyer....baru cuti 1 hari bnyk benda nak kene buat..isskkk....jadi tak sempat nak bercerita panjang lebar or BW..tunggu ptg nanti ye!

Ariooooss.....nak lari ni!Ta ta ti ti tu tuuuu.....

15 comments:

Anum said...

heheheh
bz day

cheqna said...

ko saje je kan kak
hehehehe
ok selamat bekerja =)

AkmaFaizal said...

laju2 gak dtg sini ajak join ga..hadiah pun best

http://www.akmarwati.com/2012/03/win-coach-wristlets-at-babyibu.html

Nazayiena said...

Buat keje dulu.....

♥ Wina ♥ said...

alamak! x jadi cuti panjanglah ye..tapi baguslah boleh cuti raya lama nanti hahahahh!

AdaM Hawa said...

selamat bekerja.. ;)

wahida said...

selamat bekerja nok!!

mrs puex said...

mesti hati ade sukee..

muke ade sinyummmm sbb bole cut off cuti kan??...hihihi...

Kakzakie said...

Buat kerja pun kena laju macam Yin... :)

Alin Marlini said...

keje rajin2

eB ezrin said...

tc :)

mamyharraz said...

slmt bekerja ;)

ieda said...

akak tgh boring bekerja nie .. aci ! ekekke ;)

Kancil 8349 said...

singkat dan tepat...good luck

Golden Rose said...

slalunye cuti tak mcm cuti...ade je benda nak buat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang