thumbnail

Thursday, March 29, 2012

Spontan Khamis!



Mood Cuti Is On!
(padahal dari isnin lagi dah on..hahahaahahaaa..~~)




nota kaki : sory for entry smlm..itu takde keje name nyer..ape pun kiter doakan yg terbaik utk mereka ye.. :)

13 comments:

mrs puex said...

samela kite..mood nak bercuti jugak tp kt aprtment kwsp kt peedee jek..

2 h 1 mlm jek wif parent without asben(keje kawin)...huhuhu...

SumeSakan said...

Mood nak bercuti jugak...tp tu lah anak lak kena HFMD....x tau lah leh on ke tak....adoyaiii

Anum said...

happy holiday

nur anis said...

tak sabar menunggu sabtu..

♥ Wina ♥ said...

bestnye kalau tgh menghitung hari nk gi cuti nie kan? I can feel you hahahahahhh...

cepatlah bulan May!!

Kakzakie said...

Mood bercuti memang best... tapi kerjalah dulu jgn lupa..

Alin Marlini said...

bestnyer cuti2...

MaryaYusof said...

As salam Ms Eady,

Nak pergi bercuti ke? Wah bestnye...

Nak komen entry 'menunjuk kebodohan sendiri' tu.. ni mesti kes scha tukan... sy igt lamaran tu ms belum heboh nak kawen...huhuhuu.. rupa2nye baru2 ni je ek...alahai... dulu minat gak dgn scha ni tp lama2 mcm menyampah lak...hehheee ;)

azam said...

adoi.....kawan² pun sama lah kat ofis ni....mc kira terlebih mood cuti...siot je

cheqna said...

makin lama cheqna rasa kakak cheqna ni min tak betul la....
lalalalalalarikzzzzz

Pok Amai-Amai said...

Sy sdg dlm keadaan mengumpul duit semula. Tak ley terus-menerus bercuti. Hahahahah!

Prettywrite said...

on sokmo ni..hehe..

ayu said...

WAaaaaaaaa..hari ni last duduk rumah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang