thumbnail

Wednesday, March 28, 2012

~ WW : Tak Sabar...ggrr...~



Memanggil manggil...melambai lambai...bermimpi mimpi...grrrr.....
Semoga kami dipanjangkan umur & diberikan kesihatan yang baik utk kesini hjg minggu ini,amin...

nota kaki : ni la yang buat ku pangkah-pangkah kalender okey...lalalalalalala... :)

33 comments:

MrS. F!zA said...

wowieeeeee..cuti² di taja ke sendiri kak? best gilerrrrrr leh main futsal :p

♥ Wina ♥ said...

aminnnn!

mamyharraz said...

seronoknya dia :D

fiza said...

Selamat bercuti yer nok ☺☺

Afida said...

hadoii....tengok bilik pun dah tau mcm bestt jer kan....selamat bercuti nanti yer :(*_^)

mrs puex said...

fuhh..mmg lena tak bangun2 dah nih..hihihiii,.....

hepi holiday..

Cik Rose Cute said...

Hepi Holiday...Memang cantik bilik hotel...tue yg termimpi-mimpi hihihi

:: Mrs.Eady :: said...

@MrS. F!zA cuti free dik...hehehehee...

:: Mrs.Eady :: said...

@♥ Wina ♥ amin,tq wina :)

:: Mrs.Eady :: said...

@mamyharraz tak sabar ni!hehehee...

:: Mrs.Eady :: said...

@fiza TQ akak :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Afida Tq afida :)

nur anis said...

amin..wahhh..macam best je bilik ni...

:: Mrs.Eady :: said...

@mrs puex ayang..tilam hempukkk...hehheehee...

:: Mrs.Eady :: said...

@Cik Rose Cute tq sista :)

:: Mrs.Eady :: said...

@nur anis sb tgk gmbr ni la lagi tak sabar dik..hehehee...

wahida said...

antara hotel yg aku teringin nak menginap..

have fun okey!!

Anum said...

wow cuti lagi ke

ieda said...

waaaaaaaaah sgt2 xclusive lah dik
bertuah badan
rejeki dari allah ;)

Norazrani Maamin said...

bestnya...selamat bercuti..

ayu said...

Waaaaawa..bestnya

mama aleen said...

kat mana ni??? best2

:: Mrs.Eady :: said...

@wahida alhamdulillah rezeki kami :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Anum yup..hjg minggu nie :)

:: Mrs.Eady :: said...

@ieda ye kak..alhamdulillah syukur padaNya.. :D

:: Mrs.Eady :: said...

@Norazrani Maamin TQ kak Arra :)

:: Mrs.Eady :: said...

@ayu hehehe...tu yg jadi tak sabar tuuu :)

:: Mrs.Eady :: said...

@mama aleen PD je :)

AdaM Hawa said...

sonoknya la hai.. jalan² sokmo..
happy holiday!

My Life said...

wahhh bestnyerrr.. klau tgk dia nyer suit kompem $$$$$$$..hihihihi hepi holidayyy

Prettywrite said...

aameen k.izwa..:)
sungguh syiokk oo bcuti sokmoo.;)

anisalya said...

selamat bercuti.

Rahmah Ram Ram said...

Selamat bercuti Izwa..akhirnya apa yang ditunggu dan di impikan akan menjadi realiti...terjun puas-puas dalam pool tu eh...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang