thumbnail

Monday, March 05, 2012

Yummmeehhh!!




Meleleh air liur tak??
Heheehehe...mkn hari sabtu kat KLCC kawan belanje sebab dia keje situ!Sedap giler okey!
Pastu pegi beli popcorn Garret lagi...(dah kire wajib beli biler pegi KLCC ko!)

Badan naik mencanak-canak...aduhaii..nak salah kan sape nie?
Rase mcm nak salahkan en.suami...heehehe..sebab dia bagi ku senang hati!
Errkkss...ke salah baju dah kecik nie?Kuhkuhkuh...



nota kaki : 24hb-25hb ni nak tido IOI Resort.. :)

22 comments:

Anum said...

sedapnya sis

kayzie said...

kak...mahuuuuuu..huhu..slh baju tu kak..mengecut kot..hihi

Imaan09 said...

yaa..tengah mengelap air liur..tp kena tgu 2-3mingu lagi klu nk lepaskan mengidam pun..hehe

eB ezrin said...

ha ha ha
eB hari2 kena panggil dak gemok ngan shah . hu3

Nini D.. said...

aiyooo.........sgt menggoda!

CikPuanHaLia said...

Memang kain baju skng ni tak elok sgt..cepat sgt mengecut ;p

Diana @ bilakukatacinta said...

follow u...

wahhsedap nya.. Musti lg sedap dr baskin robin kan? lom sempat nk try lg ni

AdaM Hawa said...

lame tak makan eskem ni.. huhuhu

cheqna said...

eskrem kacang yang rege 20sen lagi sedap..lalalalalala
larikzzzzz
hahahahahaha
terliur weh mek kak..

Kakzakie said...

Nama pun ais-cream manalah tak terliur...

sue zainun said...

meleleh tap tap tap nihh..
:P

IDAZS said...

aummmm...sedapnya..suka garret yang campur badam+walnut tu..tiap2 minggu nak, pitammmm! tapi selalu kami beli di OU. dah lama x g klcc ;(

bujal X said...

harga dia sama macam seminggu punya makan tengahari~~untungla ada orang blanja~~keh keh~~

Rahmah Ram Ram said...

terliur pulak petang-petang ni tengok haagen daaz ni...huaaa...izwa ni letak gambar menduga betullah...

Pok Amai-Amai said...

Peh! Sy pnh sekali je merase eskrem nie....pastu...nana hadoooooo!

mamyharraz said...

mmg terliur! T.T iskk nak jugak org belanja.

ct rahani said...

sedapnya.. nk2 kalau org belanja.. hehe..

wahida said...

tak terliur langsung sbb aku tgh kesejukan giler tahap gaban kat ofis ni...
kalau ko tunjuk sup ekor ke, tomyam ke harus aku terliur...haha...

BERT said...

perghhhhhhhhhhh!! x tahannnnn sedapp!!

ieda said...

tgh tension2 molek nooo kalau makan nie kannn dik huhuh

anisalya said...

memang sedap.

Prettywrite said...

sedapnyaa..aiskrim makan hari2 pun takper..hik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang