thumbnail

Monday, April 09, 2012

Isnin Yang Semangat!


Hari ni bersemangat kerana hari semalam!
Semalam bermcm-mcm rasa yang ada cuma apa yg boleh dikatakan kegembiraan kebahagiaan & ketenangan bergabung menjadi satu!Oh hooo..1 benda yang sudah lama saya menanti akhirnya menjelma juga dalam hidup ini..Rasa tenang & bahagia juga gembira...

Alhamdulillah syukur kerana dihampir usia 30 tahun hidup saya kini berada dijalan yang lurus tidak berlubang juga tidak berlopak..Saya tahu walaupun masih panjang lagi perjalanan ini,masih akan ada lagi liku yang menanti tetapi kini fasa mendaki dicenuram tinggi juga fasa menjunam menurun gunung yang melangit itu sudah tiada ketika ini...

Aman..tenang..nyaman..itu sahaja yang boleh dikatakan...

Terima kasih padaMu Ya Allah atas aturanMu yang indah ini,juga terima kasih padaMu atas semua rasa yang pernah ku rasa ini kerana ia mengajarku erti hidup erti matang..


nota kaki : alhamdulillah syukur banyak banyak....

15 comments:

cheqna said...

alhamdulillah
kakakku dah kembali betul =) kikikiki
larikzzzzzzzzzzzzz

bujal X said...

mohon petua mencari jalan yang tidak berlubang~he~~

azam said...

:) alhamdulillah...semoga sentiasa bersyukur kepadaNYA

Pok Amai-Amai said...

Alhamdulillah!

Afida said...

Syukur dengan pemberian-Nya :D

Kakzakie said...

Syukur itulah yg terbaik dan moga berpanjangan hendaknya..

shaz said...

peristiwa smlm cukup penting utk hr ini.. hr ini penting utk sok.. pendek kata klau bleh nk sempurna jer stiap hr kan..

mamyharraz said...

Alhamdulillah.
baca entry awk ni kita pun tumpang happy ;)

ieda said...

syukurr alhamdulillahh
akak tumpang senyum2 kambing kat sini ;)

Rara Nasiha said...

syukur Alhamdulillah :)

Anum said...

amin.. syukur2

CikPuanHaLia said...

Kalau kita sentiasa bersyukur insyaallah hati akn selalu tenang..

Nazayiena said...

Syukur alhamdulillah....

ashra said...

Tumpang hepi dan bahagia.
Serta syukur.. ;)

IntaNBerliaN said...

Alhamdulillah... gembira utk awk jugak :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang