thumbnail

Monday, April 23, 2012

Sajian Enak


Sajian Enak di Kenanga Wholesale Mall di Jalan Loke U




Ramai ya hamat...better pegi after 2!

Set Ayam Penyet Kami

Set Kambing Ibu yang sedap!!

Eh eh..ibu bayar!Hahahahaa....


Errkkss....takde sape suruh dia buat mcm ni!

Rambut abg huduh...mama tak suka!Haiisshh...


terikut budak remaja skrg ni ke??Euuww...



Suka hati je la entry hari nie..malas nk cerita malas nk susun atur gambar....hari ni mak malas!


nota kaki : dah kopak smlm menghabiskan saki baki duit!Huhuhuhuuuu....

16 comments:

Kakzakie said...

Amboi adik dgn abang dah makan siap posing ye... mummy dah nak gaji tak apa biar dia bayar...

azam said...

wow...menarik.....

sedapnya

Kathy Tuah said...

set kambing tu menyerlah betul..

♥ Wina ♥ said...

thanks for the info Izwa..nanti ai akan mengkopakkan duit di situ ahahahahahh...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

mama dah gaji kn.. ape algi.. time ni la anak2 nak pau mama dieorang kn.. haha

Anum said...

sangat menarik nie

MamaEma said...

yang bangunan baru tu yer...

Hanis Azla said...

ada juga saki baki yang boleh dihabiskan.. Alhamdulillah.. murah rezeki lagi sbb ibu yg belanja yer..

Nazayiena said...

Cantiknya si adik buat mulut camtu,...wah ibu yg belanja nampaknya.

wahida said...

geram giler tgk sufiya buat mulut muncung gitu...rasa nak tarik2 je mulut dia tu...ekekekek...

bujal X said...

ayam penyet dia sama tak dengan yang indon punya? indon punya lembut~~

Eye_nee said...

comey jer adik buat mulut mcm tu...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe pandai dia ye wat mulut muncung tue..

mamyharraz said...

comey ultraman tu ;P

Edy Zaidi said...

ayam penyet..my feveret...terbaik!

ieda said...

amboi2 sedapnyee
ayam penyet .. lagi sedap bila mak yg belanja !!! .. ;)

bukan main budak tuu .. geram tgk .. ekekek pandai tuu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang