thumbnail

Thursday, April 26, 2012

Spontan Khamis!


TEKAD & NEKAD!
BERAZAM setiap hari...


berazam nak dptkan sesuatu utk adik-beradik ku di tahun hadapan...


nota kaki : bahagia mereka bahagialah aku!

20 comments:

♥ Wina ♥ said...

semoga tercapai...aminnnn!

~ yus ~ said...

seorang kakak contoh ni...alhamdulillah, bertuah adik beradik izwa...:)

Tina Othman said...

inshaallah, moga dipermudahkan dan diperkenankan niat yg suci murni itu =)

morning darl

Mimie_Zatun said...

semoga hasrat tercapai.. amin..

azam said...

semoga tercapai/.....azam macam saya selalu je azam....hehehe

nama pun azam

nur anis said...

semoga tercapai apa yang akak hajatkan..:)

Kakzakie said...

Kalau niat dan tujuan yg baik insya-allah ada redha dari allah

Pok Amai-Amai said...

Sy doakan awak ye?

wahida said...

insyaAllah...semoga dipermudahkan...

kayzie said...

chaiyuk..chaiyuk..moga termakbul..

Ardini Izzati said...

InsyaAllah tercapai tekad akak tuu.
Saya from segmen Bloglist Hackers jugak. Selamat berkenalan :D

ashra said...

Mudahan niat yang baik,mudah jalannya izwa..

Ati Masrif said...

untungnya adik2 dpt kakak mcm ni

kak ati takde adik :)

MamaEma said...

semuag tercapai apa yang diazamkan..amin

Syira Qahira said...

salam

semoga menjadi nyata ;)

Rahmah Ram Ram said...

Insyaalllah moga apa yang diimpikan tercapai dan terlaksana ye Izwa :))

Aju Mohit said...

moga niat baik itu dipermudahkan amin

Hanif Idrus said...

niat yang baik pasti dipermudahkan..

ieda said...

aminnnnnnnnnn akk pun doakann ! ;)

Kancil 8349 said...

amin...semoga tercapai...

ada satu kapal yang boleh bawa ke dua pulau yang kita inginkan..nama kapal tu Arung Hayat...harganya RM 2k..ndak kira berapa orang naik..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang