thumbnail

Friday, May 04, 2012

Kenangan Tak Boleh Dibeli


(arrgghh...malu la pulokkk!!)

Erkkss.....

Tak terkata daaaahhhh..

cuba teka...siapa?


Ya Allah....huduh nyer haku di waktu kecik!Hahahaha...itu yg spontan terkeluar dari mulut ku pagi tadi!
Ya ampuuunnnn....haku mmg kategori tak comel langsung la waktu kecik!!Memang bukan insan terpilih la haiii....hahaahaahahaaa...rasa nak gelak guling-guling tgk gambar nih!
Ade bnyk lagi gambar sebenar nyer tapi rasa mcm tak enak pulak nak letak.. :)


nota kaki : hidup ku waktu kecil tak seindah bicara tapi ade sedikit bahagia..

24 comments:

Rahmah Ram Ram said...

cumel.....

mama aleen said...

putih gebu.. patut syahmi pun gebu

♥ Wina ♥ said...

comel je ai tengok..

yang last tu izwa ek?? macam syahmi la :-)

kakcik said...

Comelnya. :)

Anum said...

comelnya gambar yang first tue

azam said...

fuh...comelnya

Mrs. Norrie said...

tiutnya.....
seronok tgk gambar lama2 nih

Inz Indah said...

hehe xla..comel..! tengok gambar lama2 kadang2 boleh buat kita senyum sorang2 kan.. :D

Kakzakie said...

Apa pulak hodoh... comel kan cuma Izwa banding dgn gambar adik sama tak...

Yg last tu mesti Mr. Eadylah kot:)

Lulu Caldina said...

sama jer dengan muka anak2 kakak kak ^__^

Pok Amai-Amai said...

Comelnya....hodoh? Mane ade. Comel sgt. Hahahahah! Tiba2 sy lak jdk sayu tgk gamba lama. Kene lak tajuk mcm tu. Teringat zaman ke kck2. Sonok je...

Amy said...

Alalala comeinya...cubit pipi tu kang!!!!!

Edy Zaidi said...

yg 2nd tu apsal bedak banyak sngt?hehe

aizamia3 said...

gambar kenangan dulu2 bila diingatkan kadangkala buat kita malu sendiri tapi dalam masa yang sama rindunye dengan zaman tu kan.. ;)

ieda said...

bukan huduh lah dikk comelllllllll ! ... pic last tuu ala2 tomboy tau .. but cute ! .. ;)

uishh memang x leh dibeli lah kenangan2 nie semua .. akk punn masih simpan tapi x tahu nak amik balik pic macam mana nak masuk dlm nie huhuhu

msredcheesecake said...

Sapa kata tak comel? Cute je.... Cam org putih g...

mie said...

anak mat saleh ke yang gambar last tu..
ehehehee

Scarlett O'Hara said...

Gambar lama menggamit kenangan lama...

Hanif Idrus said...

tengok muka masa kecik..nampak baik ajer...
mesti tak nakal ....hehehhehe

Support me by Daily vote me for blogger of the year

IntaNBerliaN said...

sk tgk gambo lama2.. kdg2 ia buat kita tergelak.. so, leh hiburkn kita kn..hihii

adianiez AIDA said...

hi hi...
gambo aida kekecik tak byk. tapi ada la :)
tak mcm anak-anak aida skang ni, ribu-ribu kot gambo diorang dlm dvd...

ct rahani said...

comel ape.. nak2 yg gambar pakai baju sklh kt atas sekali tuh.. cute!

Prettywrite said...

yang last sekali akak ker?mcm boy jer?ehhee..

ashra said...

Apa yg huduhnye lalink...
Kiut sgt okehhhh... ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang