thumbnail

Friday, June 01, 2012

Dia Bersama Ku Disini


Syahmi Irsyad Suhaidi

Dia bersamaku di office kerana perlu memantau pemakanan nyer..
Oh lupa...smlm kami ke klinik homeopathy kg baru sebab bintat-bintat tu dah penuh kat kaki walaupun kat muka & tgn dah tak ade.Finally doktor berkenaan bgtahu Syahmi berkemungkinan besar allergic food!Ade food yang dia tak boleh mkn so disebabkan ape yang kami tidak tahu itu kami dinasihatkan berhentikan semua makanan berprotien tinggi,tenusu & kekacang.Hari ni dia sarapan roti canai & milo suam sahaja...

Doktor ckp berkemungkinan besar ini terjadi adalah kerana Syahmi ada sedikit semput & berkemungkinan juga allergic ini terjadi kerana apabila semput itu hendak hilang dari bdn kanak-kanak allergic something akan berlaku dgn sendiri nyer & yang paling penting selepas keluar semua bintat-bintat itu semput & allergic beliau akan berlalu & insya Allah semua itu (semput & allergic) tidak akan berlaku lagi.
(Amaran bintat yang teruk akan berlaku 2 3 hari ini di seluruh anggota badan!!Jadi mama dinasihatkan tidak menggila dgn keadaan anak yang sebegitu teruk!Hahaha..doktor pun tau mama giler dgn keadaan mcm ni..)

Semoga Syahmi akan sembuh terus selepas ini,amin insya Allah...


nota kaki : tak sabar nak tunggu esok!hehehehe....

31 comments:

mama aleen said...

sian syahmi.. kena jaga pemakanan.. tak boleh belasah makan dh la..

♥ Wina ♥ said...

ciannya handsome boy nie..semoga cepat sembuh ye Syahmi!

Anum said...

cianya harap cepat sembuh ya:)

Rahmah Ram Ram said...

ala kesiannya syahmi..semoga cepat sembuh ye :)

Rizki Pradana said...

Nice blog kawan.. postingan2nya juga sangat bagus, menarik dan bermanfaat sekali..:)

terus menulis menulis yaa..^_^

oia salam kenal
kalau berkenan silahkan mampir ke EPICENTRUM
folloback juga ya buat nambah temen sesama blogger,,tukeran link juga boleh,,makasih..^_^

ieda said...

waaa syahmi temankan mama ye ..

hope syahmi ok2 aje .. akak baca , akak lak risau .. harap x berlarutan lah ye izwa ..

Nazayiena said...

Harap lepas nie semput dan bintat2 tu hilang semuanya ya Syahmi....

Pok Amai-Amai said...

Izwa, klu mcm nie...mcm agak ralat gak dgn bill spital b4 nie kan?

♥ ROS ♥ said...

Semoga cpt sembuh yer.. :)

Qhaifa Nur said...

bila allergic banyak yang kena pantau...
moga syahmi cepat sembuh....

Tinta Lana said...

Salam kak wa :)

Mama rilex ya..kalau mama menggila,susah satu family,ehehe.

Kasih seorang ibu..oh ea, camat menyambut Hari Special ya kak,hehehe

mrs puex said...

semoga cepat sembuh ye menantu..hikhikhikk...

Mrs Lurve said...

semoga syahmi cpt sembuh..

Munnafendy said...

comelnya syahmi....semoga sihat cepat syahmi ye...

~Beb~ said...

Aduhaiiiiiiii.. Comelnye anak mu ini. Cair aunty tgk! Sweet sgt pemberian Tuhan ni..

Nana said...

semoga syahmi cepat sembuh, aamiiin~

MamaEma said...

semoga syahmi cepat sembuh yer..jangan nakal-nakal duk kat opis dgn mama tu tau...mama sibuk nak update blog..hehheee

wahida said...

siannya...anak2 aku dua2 pun ada semput...tapi si abang tu dah baik, masa kecik dia teruk jugak...tapi si adik tu masih ada lagi semput dia tu...

moga syahmi cepat baik...

Aju Mohit said...

Moga syahmi segera sihat ye, Adam pon Ada asthma jugak, sian tgknya

munna said...

anak kak munna pun ikut ke ofis hari ni.... semoga syahmi cepat sembuh

-gedek! said...

nanti dewasa ramai peminat ni... hensem!

ch000tz axoera ヅ said...

moga cepat sembuh yea...:)

Masz Sidek said...

kesiannya.... semoga syahmi cepat sembuh...

Edy Zaidi said...

semoga cepat sembun yer syahmi

pena rozie said...

semoga cepat sembuh....

wanabee said...

assalam ,
masa kecik dulu pun mmg kena juga allergy , smpai sekarang dah besor ni pun sensitif .

kayzie said...

sian encem boy..moga cpt sihat..mama jgn cuak sgt k..hehe

aizamia3 said...

moga dak Syahmi cepat sembuh.. ;)

Cinta Misteri said...

So mknanya masih blm tahu Syahmi alah kpd apa? U kena prhatikn apa yg d'ambil slama 1bln dan catatkn utk mgtahui jns alahan. Kdgkala ia bkn alahan pd makanan, myb pd prsekitaran spt air

Bitt (double IS) said...

hope dia cepat sembuh...btw dia ada kuning ka masa lahir? :)

ashra said...

Ensem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang