thumbnail

Thursday, June 21, 2012

Hadiah Utk Org Sakit Gigi


Hari ni tgh pening-pening lalat ke langau ke ntah sebab duk menahan sakit kepala yang teramat sgt disebabkan sakit gigi yang terhamat sakit, tetibe PAR office bagi..nah hadiah kamu lagik!Ehhhh.....hadiah??Hadiah ape?*Blur.......


Oooo...dari Mama Cun ni!

Bleh ke kunyah kejap lagi ni?



Musti la boleh kunyah....sakit belah kanan so kiter kunyah belah kiri!Hahahaha.... :)
TQ beb atas coklat dari Langkawi ni!Tak sangka pulak komen kat entry-entry Langkawi tu boleh dpt hadiah..sungguh tak tahu ade GA!Udah tamat baru tahu....hahahaha.....

Apa pun TQ sekali lagi...Korg-korg rajin-rajin la jengah ke blog kwn baru saya ni yg sgt sgt cun seehhhhh!Tak tipu kauuuu....tak caya?klik sini!



nota kaki : ehhh..baru perasan kwn-kwn ku semua nyer gorjes-gorjes belaka takde yg tak gorjes melainkan yg tak gorjes!Ehh..pendek kata semua org cantik belaka la :)

56 comments:

fiza said...

Tak bley mkn bagi kat anak2 lah, tak pon bak sini seketul...hehehehe...

MRS. K said...

hehe.. rezeki... sakit gigi? takyah kunyah. terus telan jek,. hehee

♥ Wina ♥ said...

dah dapat pun!

bagilah abang & adik makan ngeeeee

Anum said...

x sakit ke kalau kunyah nie sis

nur anis said...

coklat tu..sedapnya...:)

Kesuma Angsana said...

cer kumur2 ngan air garam suam sikit utk redakan sakit gigi tu .. take care ye

mamyharraz said...

ni ubat terbaik utk sakit gigi hehehehh ;)

sedapnya mars..

Gen2Merah said...

Hahaha. Kebetulan sakit gigi dpt plak hadiah coklat yang manis. Hehe. Jangan kunyah, nanti melekat kat lubang gigi yang sakit tu. HIsap2 je coklat tu. Hehe

kakcik said...

Bestnya dapat coklat. Hilang sakit gigi kejap, ya? :)

Nini D.. said...

coklat ni byk kacang..tak boleh mkn :)

Kakzakie said...

Nampak coklat sakit gigi pun hilang ye...

Rahmah Ram Ram said...

ini lagi bertambah sakit gigi makan cekelat mars..lekat2 kat gigi..hehehhe apa pun tahniah Izwa :)

Bitt (double IS) said...

owh dah sampai semalam baru pos...nak pos kat entri pon tak sempat lagi keh keh keh...btw tq yer mrs.eady! awak sakit gg kah..alamak...semoga cepat sembuh yer...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kalo dpt adiah camni, tak sapai setengah ari dh abes.. =)
hehehe

Eye_nee said...

hahaha..tetmen ko nikan...boleh kunyah belah kiri..manis ni noksss oiii...belah kiri ko kunyah manisnya pi belah kanan..coklat kan liat2 sikit....ko sabor dulu boleh tak...pi jumpa doc. gigi dulu...

Kancil 8349 said...

tahniah

maszmadi said...

ooo kalu sakit belah kiri, bleh makan belah kanan erk... hehe betul gak tu...

Azian Elias said...

tetiba gusi rasa sengal bila tgk cokelat ni.. aduii. manis ni.

drzira said...

haha..mars.sedap. tp kalo sy mkn bley skit gigi.haha

Ati Masrif said...

dapat coklat ..terus sakit gigi..huhu


p/s: mars tu mmg fav kak ati ..suka!

ieda said...

x leh .. x leh kunyah !
bak mai pos kat akak lakkk ;))

wahida said...

bagi je kat laki aku, nnt dia pas coklat tu kat aku...hahaha...

:: Mrs.Eady :: said...

@fiza kehkehkehkeh.... :)

:: Mrs.Eady :: said...

@MRS. K adoiii tercekik nnti!hehehe..

:: Mrs.Eady :: said...

@♥ Wina ♥ mmg kene bg diaorg la nmpk nyer nih!hehehee...

:: Mrs.Eady :: said...

@Anum sakit la anum :(

:: Mrs.Eady :: said...

@nur anis kegemaranku!

:: Mrs.Eady :: said...

@Kesuma Angsana tq for this petua i will do that!tq :)

:: Mrs.Eady :: said...

@mamyharraz mars mmg sedappppp :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Gen2Merah kebetulan yg menarik!hehehehe...yup kene hisap je la coklat nih! :)

:: Mrs.Eady :: said...

@kakcik bleh hilang ke nih?

:: Mrs.Eady :: said...

@Nini D.. aloooo kene simpan dulu la nih!

:: Mrs.Eady :: said...

@Kakzakie hehehehee...

:: Mrs.Eady :: said...

@Rahmah Ram Ram simpan dulu la kot :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Bitt (double IS) TQ SO MUCH BITT :)

:: Mrs.Eady :: said...

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ kalo ikut hati mmg dah habis dah ni..hehehehe...

:: Mrs.Eady :: said...

@Eye_nee hahaahaa...lambat sgt la nk jmpe doktor!hahahaa..

:: Mrs.Eady :: said...

@Kancil 8349 TQ :)

:: Mrs.Eady :: said...

@maszmadi hahahaha ~

:: Mrs.Eady :: said...

@Azian Elias kehkehkehhh...

:: Mrs.Eady :: said...

@drzira kebetulan plak dpt mase sakit gigi! :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Ati Masrif my feveret tooo :)

:: Mrs.Eady :: said...

@ieda hisap je la kot!hehehee...

:: Mrs.Eady :: said...

@wahida hahahahaa..ngelat!!

lieyalatif said...

murah rezeki org sakit gigi hihihi....yg penting dpt cekelat free sis, sakit gigi tolak tepi keh keh keh....peberet lieya ni mars...

Syira said...

salam..

fuyoo...sakit gigi tolak tepi..kita makan cokelat tu bagi habis dulu ;)

anisalya said...

sakit gigi bukan setakat blh buat sakit kepala tapi sakit hati jugak. hehehe... sedapnya coklat.

PELABUR EMAS PERAK said...

asalam ... wahhh sodapp turr ... jika tak larat nak kunyah ... kenkawan ramai boleh tolong makan .. hehehehee

LiYa HaNiF :: said...

tu dia dapat coklat... mesti hilang sakit gigi kejap kan hehe

aizamia3 said...

dalam sakit kepala sakit gigi dapat pulak hadiah cenggitu rasa hilang terus sakit tu.. hahaha..

:: Mrs.Eady :: said...

@lieyalatif same la feveret ku :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Syira hisap pelan pelan..hehehe..

:: Mrs.Eady :: said...

@anisalya dan sakit kepala jugaa :)

:: Mrs.Eady :: said...

@PELABUR EMAS PERAK hahahahaha ~

:: Mrs.Eady :: said...

@LiYa HaNiF :: hahaahha... ye la!!

:: Mrs.Eady :: said...

@aizamia3 hahahahaha.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang