thumbnail

Monday, June 04, 2012

~ Kami 2 thn + 6 Thn ~


28 tahun & 24 tahun

Alhamdulillah syukur kerana kami BARU sahaja menjejakkan kaki ke tahun ke-6 di alam perkahwinan pada 02.06.2012 yang lepas..
Kami masih lagi 'budak' BARU & LAMA di alam yang mencabar ini...

Resepi perkahwinan kami ialah bergaduh setiap hari.Iye!.itulah rahsia rencah hidup kami.Berckp pun boleh bergaduh,tak berckp pun boleh bergaduh pendek kata ape saje pun boleh kami gaduhkan.
Hihihi...tak gaduh tak mesra lah..tak gitu? *angguk..angguk..hihihihii....
Kami dari dua dunia yang berbeza, dari latar belakang dunia yang berlainan malah kami tidak sama & tidak serupa perangai nyer tapi itulah yang membuatkan kami mampu terus bersama! (semoga kami akan terus kekal bersama,amin insya Allah..)


Pendek kata berkahwin bukanlah cerita dongeng ala-ala berkahwin dengan putera raja sebut apa saja terhidang depan muka..tidak sama sekali!
Berkahwin bermaksud SERIBU kali sabar, SERIBU kali bertolak ansur, SERIBU kali berfikir panjang dalam apa sahaja perkara!
Panjang kata ukur diri sendiri kita berkahwin dengan siapa & terimalah dengan selapang dada bahawa dia adalah jodoh kita yang ditentukan olehNya.


34 tahun & 24 tahun (lagi!kehkehkeh...)

Kepada kekasih hati saya : Selamat ulangtahun perkahwinan kita yang ke-6 abg, semoga perhubungan kita akan terus berkekalan sehingga ke akhir hayat kita,amin insya Allah & terima kasih kerana menjadi suami yang baik & abah yang terbaik utk anak-anak kita.Luv u so much,abang..



nota kaki : semua yang SERIBU tu saya buat SEKALI sahaja setiap kali..yup!saya memang pandai ckp tapi tak pandai buat!Atleast saya tak hipokrit utk mengaku,okey!Hahaha... :)
nota kaki lagi : takziah pada blogger WINA yang baru sahaja kehilangan ibu mertua pada hari sabtu yang lepas..Al-fatihah ~
nota kaki lagikk : hari ni tak sempat nak BW sb busy setelkan kerja sebab esok till jumaat terlibat dgn kursus di Hotel Ancasa KL.

69 comments:

mama aleen said...

tahniah ye.. :)

Aju Mohit said...

Alhamdulillah, ramai yang berkahwin pada tarikh ini, aju pon sama kekekke, semoga berkekalan bahgia ke akhir hayat

Ulangtahun Perkahwinan yang ke 8, Alhamdulillah

Imaan09 said...

happy anniversary..
semua yang ditulis pasal perkahwinnan tu BETUUULLL~!

Nini D.. said...

Happy anniversary :)

Anum said...

bestnya kata2 sis
happy anniversary

ieda said...

semoga berkekalan hingga ke hujung nyawa dik
eppy aniversary !!1 ;)

Mrs Lurve said...

happy anniversary!!

Siti Asiah said...

Heppy Niversary utk awak berdua...moga bahagia hingga ke syurga & dikurniakan zuriat2 yg soleh & solehah...:)

Kakzakie said...

Tahniah dari kakak Izwa. Rencah kehidupan bersama membawa arus kematangan yg sukar ditimba...

Moga terus berbahagia.

pena rozie said...

selamat ulang tahun yang ke 6. Semoga kekal hingga akhir hayat...

Adylia Qarissa said...

semoga kekal hingga nafas terakhir bersama suami tercinta

Tina Othman said...

alhamdulilah

tahniah izwa, moga berkekalan keakhir hayat bersama & cinta sampai syurga, inshaallah

♥ ROS ♥ said...

Hepi anniversary :) wah dh 6thn... Bestnyer :p

- dieyana - said...

tahniah, alhamdulillah..(kita sama..2 jun jugak! ;-)

wahida said...

Alhamdulillah...dah enam tahun...
semoga terus berbahagia bersama suami dan anak2 tersayang...amin...

p/s: MIL Wina meninggal? Al Fatihah...

Rinna said...

Alhamdullillah.. Selamat Ulangtahun yang ke 6 tahun. Moga perkahwinan kalian akan kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. Amin

Rahmah Ram Ram said...

tahniah izwa..semoga berkekalan hingga keakhirnya...gaduh adalah asam garam rumahtangga yang penting sabar dan bertolak ansur sesama suami isteri.

aizamia3 said...

selamat hari ulangtahun.. ;)
moga dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani kehidupan seharian dan kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

MamaEma said...

tahniah...

Qhaifa Nur said...

tahniah....
moga sentiasa bahagia...

Bitt (double IS) said...

hi u,
alhamdulillah...happy anniversary :)

Maya Mayana said...

tahniah awak..6 tahun? sama macam saya...

yg perempuan still maintain macam 24 kan? hehe...

semoga berbahagia sepanjang hayat..

~Beb~ said...

amin ya rabbil alamin.. semoga terus berbahagia sehingga ke syurgaNYA..

kayzie said...

hepi anyversary kak..smoga Allah merahmati kluarga akak n diberikan kebhgiaan kekal hgg ke akhir hayat..:)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi anniversary both of u!

Daddy Ziyyad said...

Tahniah..Selamat ulangtahun perkahwinan ke 6...sama macam saya juga rupa rupanye( dah 6 tahun kawin, dan suka gaduh2...ekekekek)

maszmadi said...

happy anniversary!!!!!

ariana said...

Tahniah.Hepi anniversary..moga terus berbahagia hingga kesyurga..
Yg tak sama tu lah yg melengkapi satu sama lain..jkalau sama sgt pun nnti takut berlaga atau clash pula..betul tak. akak ngan suami pun banyak perkara yg tak sependapat, tak seia..tp alhamdulillah..dah 22 thn pun..:)

working mom... said...

Happy Anniversary Izwa & Eady...we share the same anniversary month.. :)
semoga bahagia dan berkekalan selama nya.. :) amin..

Hanif Idrus said...

Happy Anniversary!!!!
semoga berbahagia dan bergaduh selalu..hehehehe.
Orang tua-tua kata gaduh2 sayang...

Zana Adieyza said...

w/pun dah terlewat, but still nak wish jugak..

happy wedding anniversary! semoga kekal bahagia selalu..

anisalya said...

happy belated anniversary.

♥ Wina ♥ said...

congrats again darling!

and TQ so much for ur concern

:: Mrs.Eady :: said...

@mama aleen terima kasih kwn :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Aju Mohit amin insya Allah ~ terima kasih bnyk :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Imaan09 hehehehe..betul kan? :) ape pun terima kasih bnyk :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Nini D.. terima kasih :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Anum terima kasih anum :)

:: Mrs.Eady :: said...

@ieda amin insya Allah kak :) terima kasih bnyk kak! :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Mrs Lurve terima kasih bnyk :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Siti Asiah amin ~ terima kasih bnyk :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Kakzakie terima kasih bnyk kak :)

:: Mrs.Eady :: said...

@pena rozie amin ~ terima kasih bnyk :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Adylia Qarissa amin insya Allah ~ terima kasih :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Tina Othman terima kasih bnyk akak :)

:: Mrs.Eady :: said...

@♥ ROS ♥ terima kasih bnyk dik :)

:: Mrs.Eady :: said...

@wahida amin ~ TQ beb :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Rinna amin insya Allah ~ terima kasih kak :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Rahmah Ram Ram terima kasih bnyk akak :)

:: Mrs.Eady :: said...

@aizamia3 terima kasih bnyk akak :) amin insya Allah ~

:: Mrs.Eady :: said...

@MamaEma terima kasih kak :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Qhaifa Nur terima kasih bnyk :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Bitt (double IS) TQ beb :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Maya Mayana terima kasih :) hehehe..~~

:: Mrs.Eady :: said...

@~Beb~ amin ~ TQ beb :)

:: Mrs.Eady :: said...

@kayzie amin ~ TQ dik :)

:: Mrs.Eady :: said...

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ TQ :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Daddy Ziyyad hehehe....TQ daddy ziyyad :)

:: Mrs.Eady :: said...

@maszmadi TQ TQ :)

:: Mrs.Eady :: said...

@ariana terima kasih bnyk akak :) amin insya Allah ~

:: Mrs.Eady :: said...

@working mom... amin insya Allah ~ terima kasih bnyk ye :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Hanif Idrus hehehe..terima kasih bynk :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Zana Adieyza amin ~ terima kasih dik :)

:: Mrs.Eady :: said...

@anisalya terima kasih bnyk ~

:: Mrs.Eady :: said...

@♥ Wina ♥ TQ my dear friend :)

ashra said...

So sweet..
Moga kekal bahagia ke akhir hayat dan cintanya mekar selalu k....

:: Mrs.Eady :: said...

@ashra amin ~ terima kasih ash..hehehe..rindu!

Bitt (double IS) said...

happy anniversary!! :)

:: Mrs.Eady :: said...

@Bitt (double IS) TQ beb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang