thumbnail

Wednesday, June 27, 2012

Selamat Harijadi Yg Ke-5 Abang Syahmi!

Entry khas utk Abang Syahmi

Syahmi Irsyad Suhaidi - 27.06.2007


Hari ni harijadi hero kesayangan kami..Abg Syahmi Irsyad Bin Suhaidi.Ohhh cepat nyer masa berlalu abang..sekejapan je dah 5 tahun!Mama rasa mcm baru je rasa sakit yang mama tak tahu sakit ape..hehehe..almaklum la 1st time mengandung 1st time rasa sakit bersalin.

Sekarang abg dah 5 thn, kalau boleh mama tak nak abang berubah mengikut masa,mama nak abang tetap jadi anak manja kami sampai bila-bila..(ahhh start touching pulak..sobsobsob..) sebab mama tau antara abang & adik, abang yang terlebih manja nyer mgkn kerana abang adalah anak & cucu yg pertama (tapi itu bukan bermakna adik kami tak manjakan..tidak!adik anak manja mama abah juga..hihiii...) 

Ohh abang..doa mama & abah sama seperti doa mak-mak, ayah-ayah diluar sana..
Mama & abah doakan abg terus membesar sihat, ceria, terus membesar menjadi anak yg baik & mendengar kata juga terus membesar menjadi abang yg boleh melindungi adik.Semoga abg terus membesar menjadi anak yg bijak pandai & bakal menjadi org yg berguna di masa akan dtg,amin ~



nota kaki : rasa nak menangis pulak tgk gambar dia membesar...sobsobsob...~

56 comments:

Aju Mohit said...

happy besday syahmi!!! moga jadi insan soleh dan berjaya dunia akhirat...sweet boy

Masya said...

selamat hari lahir syamil moga menjadi anak yg soleh...

eB said...

slamat hari jadi. jadi anak yg baek tau :)

♥ Wina ♥ said...

happy 5th birthday syahmi handsome!

moga membesar dengan sihat, makin bijak & be a good boy ;-)

Cikpuan rara said...

selamat hari jadi abg syahmi!

mrs puex said...

Hepi bestday abang Syahmi..
semoga jadi anak yang soleh, bijak dan taat ibu bapa dan orang tua..

dan semoga membesar dengan comel dan emsemm...:D

msredcheesecake said...

happy bday abg syahmi... muga jadi anak yg soleh, insyaAllah...

Mrs Ledibet said...

happy birthday ang syahmi...

mama aleen said...

hepi besday.. abang syahmi mesti nak adik lagi.. hehe

pok amai-amai said...

Mmg cpt ms berlalu. Rasanya, sy teringat2 entri khas bday Syahmi thn lps.

=D

Happy bday handsome boy!

Kakzakie said...

Kalau boleh nak dia kecik sentiasa boleh terus manja-manaja/peluk-peluk ye Izwa...

Happy birthday Syahmi...

Halimaton Hanafee said...

hensem lah abg syahmi ni..lembut je mukenya..happy birthday abg syahmi..moga jd org bijak pandai dan berguna ye...

Eye_nee said...

Selamat HariJadi Hero Kecil...Semoga Allah merahmati perjalanan hidup mu...menjadi anak yg solleh..anak yg sentiasa dapat membahagiakan ibuayah mu didunia dan akhirat...aminn..

Kathy Tuah said...

hepy besday syahmi ^^

Anum said...

selamat hari lahir
semoga menjadi anak yang taat

mamyharraz said...

hensemnya abg ;)

nn lylyn said...

epie bfday encem boy =)

MizzTina said...

happy birthday Syahmi Irsyad Suhaidi.. ecehh, nama penuh trus.. semoga jd anak yg soleh..

jedi said...

Selamat hari lahir buat abang Syahmi...Saya doakan syahmi menjadi anak yang baik dan soleh...Amin..

nur anis said...

selamat hari lahir abg syahmi..:)

Mohd Billy said...

slmt hari lahir kpd adik syahmi.. semoga menjadi seorang anak yg taat dan soleh..insyallah

maszmadi said...

happy 5th birthday syahmi.....
moga jadi anak yang baik yerk.....

wahida said...

hepi beday syahmi!!

semoga jadi anak kebanggaan keluarga ye sayang...

Asyifa Mustaffa said...

Hepy besday Syahmi Irsyad...semoga membesar menjadi anak yg soleh......menjadi insan yg berguna 1 hari nnti...di dunia,..juga akhirat...insyallah.....

anisalya said...

happy birthday ye Syahmi. semoga jadik anak yang soleh.

MRS. K said...

hepy besday abang! mintak mama beli hadiah besauuuuuu

♥ ROS ♥ said...

Hepi bday Abg syahmi.. Dah besar dah..jadi anak yang soleh yer :)

Mrs Lurve said...

ehh seyes sy nak ckp, wpun umur dia 5 tahun, tp nmpk mcm matured, mcm 7 8 tahun dh.

happy bufday abg syahmi, moga terus jd kebanggaan keluarga

Bitt (double IS) said...

happy birthday abang syahmi irsyad ;)

Qhaifa Nur said...

hepi bufday untuk syahmi...
moga jadi anak yang soleh...

Prettywrite said...

happy birthday abang syahmi..
chik yna aminkan semua doa mama abang syahmi..
semoga dalam rahmat Allah selalu..:)

ieda said...

eppy bday dear syahmi !!!
semoga jadi anak yg soleh dan ceridk pandai tau ;))

ieda said...

eppy bday dear syahmi !!!
semoga jadi anak yg soleh dan ceridk pandai tau ;))

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hpy birthday adik syahmi... smga membesar dgn sihat... smga menjadi anak yg soleh :)

K.Nor said...

salam singgah sini.smlm dtg tapi tak boleh nak komen..tak tahu kenapa..

hensemnya..ada gaya tersendiri..

semoga menjadi anak yg baik dan menyenangkan hati bondanya.

ERYZA said...

Salam perkenalan,
Happy birthday syahmi. biasalah birthday anak, mama yg terlebih excited nak bertema-tema.. hik

mummycda said...

Selamat hari lahir encem boy....moga2 abg syahmi diberikan kesihatan yg baik, dimurahkan rezki dan belajaq rajin2 tau:)...amin....

Kancil 8349 said...

selamat hari jadi

LiYa HaNiF :: said...

appy besday hensom boy.. :)

Masz Sidek said...

happy birthday syahmi...
jadi anak yg baik yer.. dengar kata mak dan abah... :)

fiza said...

♪♫ Selamat hari lahir yg ke 5 Abg Syahmi ♪♫

Smoga menjadi anak yg soleh.

mummY daniSha said...

hepi besday..semoga jadik anak yg soleh...

Daddy Ziyyad said...

happy besday syahmi!!!

IntaNBerliaN said...

slmt hari lahir syamil..

handsome boy! :-)

ariana said...

Hepi birthday jg buat Syahmi Irsyad..dah besar ramai peminat ni..pening lh kepala Mama dia..hehe

Moga besar jd anak soleh yg membanggakan kedua ibu bapa ye..

Biasanya anak sulung mmg ramai yg memanjakan..termasuk Datuk neneknya..:)

mama irfan said...

selamat hari jadi... oga syahmi membesar jadi anak yang dibanggakan mak n ayah...amin

FnF Simple Life said...

hepi befday budak encem

Syira said...

salam..

semoga abang menjadi anak y soleh ;)

sudipVSsenduk said...

selamat ulang tahun Syahmi! moga jadi anak yg soleh, yg bijak, yg cerdik, yg pintar, yg sihat, yg dihormati & menghormati, yg handsome, yg berjaya di dunia & akhirat kelak dan anak yg sentiasa mendoakan kesejahteraan ibu ayah.

Kancil 8349 said...

kancil tag blog ini...harap sudi menyertai segmen..jom

http://kancil8349.blogspot.com/2012/06/sayakah-follower-bertuah-itu.html

maya amir said...

happy bday abang... kejap jek dah besar..be a good boy ok syg:)

Sidratul Muntaha said...

Happy Birthday Syahmi

Rahmah Ram Ram said...

sorry anty lambat wish..semalam kebizian...Happy birthday Syahmi semoga menjadi anak yang soleh serta berjaya di dalam kehidupan di dunia dan di akhirat.

Golden Rose said...

Happy Besday Syahmi...moga menjadi anak yg soleh serta bahagia hidup di dunia & akhirat

Tina Othman said...

happy belated birthday

moga membesar jadi anak yang berjaya dunia & akhirat

ct rahani said...

amin.. hepi besday abg syahmi yg ensem.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang