thumbnail

Thursday, July 26, 2012

Makin Canggih!


Saya ketinggalan ke ntah tak tahu, ape yang saya tahu saya baru je tahu psl benda nih!
Hehehee...alooo biase la anak baru sekolah kan jadi baru la mama dia kenal & tahu psl benda nih!Iskkk iskk...ketinggalan sungguh saya nih!

Student Scissors?

Roller Glue?

Okey serius ckp ni..saya baru tau skrg ni ade gunting utk student,ade gunting utk org dewasa,ade gunting yg bergetah jgn bagi jari terluka & tak sangka pulak skrg ni ade gam yg berroller mcm liquid!Hamboiii....semakin mudah uuuu....

Dulu kiter duk pakai gunting lipat tu je ha!Aloohh gunting besi yg menyakitkan tgn tu la!
Gam pun amik ko..sampai basah la buku sekolah tuh!Huhuhuuu....
Ye la ye la..mak jakun nih! (tak habis-habis la dgn jakun ko ni izwa!mcm dtg dr pendalaman pulok!hahaahaa.....)


nota kaki : yg penting mama tak tua lagi ye anak-anak!hehehee....

23 comments:

Anum said...

dah maju kan sis

cheqna said...

ouh ye ke??
samala kita kak..menjakun..
muahahahaha

Mrs. Norrie said...

semakin canggih...barang yg lama jugak byk kegunaan. klu tampal gambar sampi terletak 2-3 helai m/s...heheheh

Lady Rina said...

dah maju..akak pun kdg2 tau benda2 ni bila tgk budak2 kelas guna...

♥ Wina ♥ said...

baru tau jugak ahahahhh...

~dah berapa tahun daa x pakai gunting sekolah or gam or yang seangkatan dengannya ;-)

BERT said...

skang alat sume canggih2 tak mcam dlu

mummycda said...

peralatan budak2 sekolah skrg dah canggih manggih...hihihi...jauh sangat dah dari kita dulu...

mamyharraz said...

canggihnya!

Eye_nee said...

Sgt memudahkan students...

Kakzakie said...

Sebab sekarang di sekolah sentiasa guna alatan ini Izwa. Lagilah tahun 1-4 memang banyak guna...

MamaEma said...

kalau gitu ema pun jakunlah juga...hehehehe

♥ ROS ♥ said...

Dah maju dah skrg :) hihihi..

nur anis said...

hehe..macam-macam dah ada...

Nieyl said...

hihi~skrg nie pun dah de mcm2 dah kak...dlu klu nak gunting kertas td kan ombak-ombak..bapak la payah kan..skrg nie dah de pun gunting yg corak-corak tuh!wah!jamuknyer...hihihi

~ yus ~ said...

hehe, baru ada anak sekolah ya Izwa, tu yg baru perasan tu. Skrg mcm2 ada, tinggal sedia duit jelah nak beli...

Masz Sidek said...

sekarang dah makin maju... kalau dulu lepas guna gam... mesti kipaskan dulu bagi kering.... ;p

Nazayiena said...

Sbb lama dah tinggalkan zaman sklh jadi stationery nie x ambillah tahu sgt.

Siti Nursyuhada said...

eth akan datang mcm man laa gamak nye benda2 nie kan?

Rahmah Ram Ram said...

maju dh sekarang...zaman IT katakan.. :-)

ct rahani said...

zaman makin majukan.. :)

anisalya said...

gunting akak tak tahu. tapi kalau glue tu tahu la.

Adylia Qarissa said...

budak zaman sekarang bertuah sebab semuanya senang... gam tak meleleh, gunting tak sakit tangan :)

Si Matatajam said...

Ha'ah benda2 tu memang ada khas untuk bebudak sekolah ni... Jadi kta pun tak risau sgt sb ada benda2 safety camni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang