thumbnail

Wednesday, July 04, 2012

Si Gangsta Mama!!



Sufiya Irdina Suhaidi


Dah balik dari taska Sufiya..Si Gangsta Abah Mama - Tertulis dlm report card - tak berapa nak mendengar arahan,kdg-kdg je berkerjasama,tak berapa nak mengalah & tak suka mewarna (mewarna pun conteng bagai nak rak!) tapi yg penting ulasan nyer Sufiya anak yg sihat & ceria :) - err...kenape yg buruk semua mcm mama je??hahahaha...abah dia baik giler org nyer :)

BTW- TQ so much to ibu-ibu taska Mara.. :) TQ sebab jaga Sufiya dgn baik..



nota kaki : ingat senang ke nak jaga anak org?jaga anak sendiri pun payah tau...


40 comments:

Anum said...

ala bucuk2

Siti Nursyuhada said...

hahhahah comelll... biasalaa yg xelok jer mama nye yg elok abah nye...

msredcheesecake said...

mesti sufiya jenis yg lincah takleg dok diam...hhee

♥ Wina ♥ said...

ahahahhh geram jek tgk gambar tuh!!

ashra said...

Hehhe..alahai..comei je bunyinya dalam repot kad tu...
Tak la gangster mama....
Kiut nih anak mama.....jual mahal sket tamau ikut arahan.hehe

Rahmah Ram Ram said...

hihihih..ayah-ayah selalu dapat kredit yg tak elok ibu-ibunya aje dengan alasan aura ibu lagi kuat dengan anak..sabar ajekan...cumel sufiya :-)

Nini D.. said...

teman jaga anak sendiri pon selalu naik 'sheikh'... :)

ct rahani said...

x pe yg penting dia sihat & ceriakan.. comel anak dara izwa nih.. chop wat menantu bole? muahaha..

fiza said...

Tomeinya ☺☺

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

schomelnyerr dierr!idung tuh,comel!hehehe.Btul tuh, ingat senang ke jaga budak kecik.hehehe

WuMing said...

Cute betul.....

Noli@Ibu Wafa said...

alaa comey tocang dua..hehe..jgn nakal2 tau..xoxo ;)

Qhaifa Nur said...

cikgu sekarang jujur....semua ini untuk kebaikan anak kita juga..

sweet & comel....

UmmiSyarni said...

alala...comeinye dia buat idung tu

btw,singgah BW n follow sini

Mrs. Norrie said...

comel tocang dia...
bagus cikgu cerita jujur, atleast kita boleh pantau anak kita untuk jd lebih baik...

SYANI said...

Comelnya buat memek muka kat gambar 1st tu..

kay_are said...

gangsta tapi comel.. susah nak jumpe kak ^__^

mama aleen said...

anak perempuan biasala gangsta.. tapi manja lebih.. hehe

Mimie_Zatun said...

ala tomei-tomei..

Ida Firdausi said...

alolo comelnyer die :)

eMMe said...

Sufiya comel, coz parent dia pun comel, heeee~

faraherda. razalan said...

Yg ptng, comel!

Zana Adieyza said...

gambar kamu buat auntie zana geram ok!! rasa nak cium2 kamu.. mmmuuuaaahhhh!!

samalah perangai kita Sufiya.. auntie pun x suka mewarna.. hahahha...

Prettywrite said...

haha comel dia..takper gangsta nt orang tak berani nak buli dia..

ieda said...

yeee anak sendiri payah nak jaga kan
soo kalau mereka boleh jaga anak kita dgn baikk .. its really good ! ..

alahhh sufiya kecik layiee .. ligat2 masa kecik , dah besar insyaallah cerdik dan pandai berdikari ;)

adyna said...

hehehe pandai buat memek muka mmg suka nyakat org nie hehehe..

salam kenal :)

Cik Sara said...

hehehe...alolo..comelnya si Sufiya!

Daddy Ziyyad said...

sufiya yg cumil!!

munna said...

comelnya sufiya ikat rambut mcm tu...anak kak munna tak nak langsung ikat rambut

mummycda said...

sweet jer anak dara izwa nie senyum....mcam mama dier....alhamdullilah yg penting adik sihat n ceria kan...hihi

pena rozie said...

tak pe... janji cantik. Cik aisyah selalu ckp mcm tu . ahaks3...

Bazilah (^0^) said...

comeynye ikat dua gitu hehe

Tina Othman said...

bestnya taska ada report card =)

anisalya said...

comel je sufiya ni. gangsta ye? hehehe...

Papa Mifz said...

pandai buat mimik muka yer...comel...:)

IntaNBerliaN said...

gangster pun tetap comel!! :-)

MamaEma said...

cantik gigi sufiya

~AmyLiana86~ said...

comel2...lambatnya dapat anak sendri..huhu..

Knor said...

comelnya:)

Golden Rose said...

alahai cutenye gigi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang