thumbnail

Monday, July 16, 2012

..Yang Buruk Tak Selalunya Buruk..


Entry autopublish kerna mungkin ketika ini saya sedang on the way ke hospital utk urusan selanjutnya dari urusan jumaat ptg lepas.

Susah utk diceritakan disini kerna saya tidak mahu si 'dia' itu tahu ape sebenar nyer yg berlaku cuma yang penting disini saya redha dgn ape yang telah berlaku pada kami atau lebih tepat pada saya.

Saya percaya tiap yang berlaku ada hikmahnya dan Allah SWT itu Maha Mengasihani juga saya percaya selepas ini mungkin Allah SWT akan menggantikan dgn rezeki yang lain mungkin yang lebih baik tidak kira dlm bentuk apa jua (amin!).

Sedih?Kecewa?Tidak, selepas hari jumaat itu,yang ada cuma perasaan ingin semua ini berlalu dgn segera dan kembali seperti sediakala..

Jangan risau..saya sihat-sihat sahaja..hihihiii..ayat kat atas tu mcm sedih aje kan?
Saya gembira seperti biase kerna saya bersyukur saya masih ada lagi suami yg baik (super baik!),anak-anak yg sihat juga kwn-kwn yg baik yg sentiasa sudi menadahkan telinga,menumpangkan bahu utk saya walaupun mereka jauh dimata & juga yg jauh beribu batu dari Malaysia (u know who u are my fren,TQ so much!)



nota kaki : doakan segala urusan saya berjalan dgn lancar & selesai dgn segera ye?
nota kaki lagik : maafkan saya kerna tidak sempat kerumah kamu dari jumaat lepas :(

32 comments:

Kakzakie said...

Setiap yg baik pastinya balik juga balasannya. Begitulah sebaliknya. Tidak sekarang esok, lusa atau mungkin di akhirat kelak..

nieda said...

semoga semuanya baik2 shj

Nieyl said...

Setiap yg berlaku itu adalah ujian..dugaan...Allah pd hambanyer... untuk menguji tahap kesabaran kite kak...semoga segalanya baik2 sahaje..:)

mummY daniSha said...

insyaallah setiap yg berlaku pasti ada himahnya..be strong ya!

♥ Wina ♥ said...

insyallah..wina doakan

~~~sedang menunggu berita..hope everything is okay!

Mrs Lurve said...

semoga semenya ok dan baik..insyaAllah

ieda said...

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya .. itu janji allah
dan macam biasa .. allah berikan dugaan buat kita kerana dia tahu setakat mana kemampuan kita menerimanya .. janji kita x pernah lupa pada dia disaat kita susah mahupun senang ;)

akk believe that izwa will be good !

fiza said...

Hope everything is under control. Even ku tak tau apa masalahnya...rezeki & janji allah itu pasti ada. Byk kan bersabar yer.

mama aleen said...

kenapa ni... sabar ye apa2 pun..

faraherda. razalan said...

=D

mamyharraz said...

semoga urusan berjln lancar.nnt boleh sambung citer vietnam :)

take care!

maya amir said...

everything happens for a reason.. insya Allah ade ganjarannya kalau kite sabar..take care dear:)

♥ ROS ♥ said...

insyaallah moga semua keadaan baik yer :) jgn sedih2 yer :P

Kesuma Angsana said...

KA hanya mampu mendoakan yang terbaik je for u n family ye!

Eye_nee said...

Kerana keredhaan kamu...pasti yg baik2 juga buat kamu nnt...InsyaAllah....

Qhaifa Nur said...

apa jua yang berlaku pasti ada hikmahnya...moga semua kembali selamat...

wahida said...

ada yg baik menanti...sabar lah...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

moon doakan semoga semuanya baik2 aje..

insyaAllah :)

Alin Marlini said...

apapun urusan awak..semoga dipermudahkan :)

msredcheesecake said...

KALAU DPT REDHA DGN KETENTANNYA HATI KITA AKAN TENANG KAN? MUGA DIPERMUDAHKAN SEMUANYA...

MrS. F!zA said...

Doakan yg terbaik buat kamu Kak...

Nini D.. said...

Allah itu Maha Adil :)

adyna said...

setiap musibah yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi..insyaAllah

BERT said...

ada hikmahnya nanti.. akak tengok jela nanti ye.. sabar keh :))

CikPuanHaLia said...

Sejak dh transfer ni dh x tau cite kwn2 lama..huhu..sedih.
Apapun..DIA Maha Mengetahui hikmah di sebalik semua yg berlaku..& DIA Maha Penyayang pd hambaNya. Redha n sabar..insyaallah besar ganjarannya.

aizamia3 said...

pasti ada hikmah disebalik tiap kejadian itu.. moga segalanya berjalan dengan lancar hendakNYA..

Liza Razak said...

saya doakan yang terbaik untuk sis :)

Kancil 8349 said...

good luck...semoga mendapat yang terbaik

IntaNBerliaN said...

moga xda pe2 yg serius...

jg diri

anisalya said...

ada hikmah untuk setiap apa yang terjadi. insyaAllah... semuanya akan baik2 saja nnt.

ashra said...

Semoga baik baik sahaja ya..
Mudahan ada rezki disebalik dugaan...

anitadiana said...

sabar ok..walaupun kak ita tak tahu ujung pangkal...he..he..take care ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang