thumbnail

Wednesday, August 29, 2012

Kasihkan Dia [entry jiwang]


amaran..sila klik x dgn segera utk mengelakkan kemeluatan.. :)

Tak tahu kenapa lately ni selalu ingat dia setiap masa,kat office asyik terbayangkan muka dia..gila bayangkah?
Kdg-kdg boring-boring kacau dia dgn sms..*tersenyum sendiri* hihihihi.....

dia yang selalu sabar dan tenang..

Mungkinkah kami telah berada di fasa tenang setelah 6 thn berkahwin walaupun bukan dalam kategori aman?
Atau adakah kerana faktor usia yang semakin bertambah?
Adakah kerana ketenangan diwajah dia setiap kali ku pandang?Adakah kerana kesabaran dia?Adakah kerana pendiam nyer dia?Adakah kerana dia abah yang terbaik pada anak-anak kami?Adakah kerana semua nyer?


Sometime ku rasa ku bukan cintakan dia tapi ku kasihkan dia sangat..lagi-lagi bila melihat wajah dia ketika tidur..betapa hebat dugaan betapa hebat cabaran dia tetap tenang dan sabar...

Pintaku doaku semoga Allah SWT sentiasa melindungi dia setiap masa,berikanlah kesihatan yang baik pada dia,berikanlah kegembiraan kebahagiaan dalam diri dia dan semoga kasih kami jodoh kami kekal sehingga ke JannahNya, amin ~


nota kaki : dia yang ku kasihi..sayang kamu suami ku! *berlinang air mata*

37 comments:

SYANI said...

Siapa tak sayang laki oi.....

Anum said...

hehehe.. tue la kan sis

♥ Wina ♥ said...

eceh eceh..posing maut tuuuuu ;-)

Fauziah Mohamad said...

ni betul2 gila bayang ni...hehehe pegi tepon cepat

~ yus ~ said...

wah! Cik abang baca mesti rasa terharu ni....hehe

Rahmah Ram Ram said...

perghhh!! mode jiwang betul ..teringat2 sampai ke pejabat..hikhikhik

cheqna said...

allah..
akakku yang sengal tetiba menjadi ultraman tahap jiwang ni....ekekekeke
uhuk uhuk...insyaallah moga kan kekal bahagia hingga ke jannah dengan izin dariNYA

wahida said...

aku doakan korang sentiasa kekal bahagia hendaknya...amin...

Qhaifa Nur said...

yang pasti sukar dicari ganti...hargailah dia...sayangilah dia...

working mom... said...

hahaha...gila bayang meroyan dah dah izwa nih.. :)

SURIA AMANDA said...

no komen sbb belum ada suami..hahaha..boleh x jwb mcm ni...

Eye_nee said...

alololo...so sweeeettt la sis....siapa tak sygkan suami sis....nak2 yg baik penyabar dan bertanggungjawab...Semoga Kebahagiaan sentiasa menjadi milik kamu dan suami kamu sis...

fiza said...

Amin...insya'allah.

kayzie said...

so sweet..

MamaEma said...

sweet sangat...touching..

Masz Sidek said...

sweet nye... ni yg buat sy gatal nak kawin nie... hehehehe...

sy doakan jodoh izwa dan suami berkekal dari dunia hingga ke syurga.... :D

mrs puex said...

tetibe sebak sbb ku byk buat notty kat lakiku..hehehe..

entry simple but sweet..:D

are_lin@yu said...

banyak pahal teringat kan suami ni.tambah2 tunai tanggungjawab sebagai isteri kan..bahgia jarasakan ;-)

Lynda Che Lah said...

sweet..tp sy masih belum ke fasa aman dan tenang lagi..ahaha

maszull said...

assalamualaikum nurul izwa....betul2 mood jiwang ni macam tengah bercinta2ankan teringat2 selalu...:)

khairul said...

hehe..sabaq la no...

mama aleen said...

suweeeetttttt

Tinta Lana said...

Salam.

Kak..saya rasa macam nak menangis jugak..huhuhu..

Sangat sweet..saya doakan jodoh akk ngn suami panjang..smpai ke syurga..tamo sedih2 ya.. ^_^

tamansyurga_87 said...

Salam. Seronok tgk baitul muslim yg tenang mcm ni.. pasti ada keberkatan kan. semoga bercinta sampai ke syurga kak.. ^__^

maya amir said...

hahah..gile bayang pada laki sendirik besar pahalanye tu..heheh

nur anis said...

wahh..jiwang..hihi..semoga berbahagia selamanya kak..:)

IntaNBerliaN said...

sekali sekala jiwang tak salah.. :-)

Wanieys said...

semoga kalian sentiasa berbahagia hingga akhir hayat...Insyaallah :)

cik kumbang said...

so suwwit <3 :)

Kesuma Angsana said...

teman hidup sampai hujung nyawa tu, insyaallah, KA yg dah 15 tahun ni dah merasa semua asam garam hidup berumahtangga!

Myra Jay said...

Semoga cinta dan hubungan kalian akan bertambah kukuh dan berbahagia ;)

sal ya said...

memang sentiasa disayangi dan dikasihi sentiasa.

~aYu~ said...

cinta dan kasih pada suami tak salah diungkapkan.. moga berbahagia hingga ke akhir hayat..

adyna said...

semoga bahagia selalu :) amin

MrS. F!zA said...

hhihihi gila bayang dh tu..wp hari2 jumpa..ekekke

Mummy Akmar said...

saya doakan izwa dan keluarga sentiasa dirahmati olehNya.

Sentiasa sabar menghadapi dugaan didalam berumahtangga. Dan semoga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat..AMIN!!

lady scooter said...

sebab tu org cakap...kalau marahkan suami or tersinggung kat suami.. sila lihat time dia tido... mesti peh tu perasaan tu jadi sebaliknya..! penawar ajaib!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang