thumbnail

Friday, August 03, 2012

Super Duper Happy!


Me...super duper happy sebab dah berjaya book handbeg idaman hati (isu handbeg lagi!jemu baca kannn?hehehe..ampunnnn selagi tak dpt la org kate!)

Dan yang membuatkan saya super duper happy tu adalah sebab 1.) saya berjaya dpt handbeg tu dgn harga murah (sebab Coach Outlet kat US tgh sale!) dan 2.) saya berjaya jumpe penjual yg boleh memberikan saya installment..hehehe..sebab duit dah ade,bonus dah dekat & gaji tak lama lagi..so installment saya kire tak jauh berbulan-bulan sebab tu dia berani dan sudi terima permintaan saya (syukur alhamdulillah!)..nak bayar sedebuk bkn takde duit tapi rasa macam errmmmm.......gitu la!hehehee....

Walaupun bukan dapat skrg (insya Allah,akhir bln 8/awal bln 9 baru dpt sb stok dari US) saya kira ini hadiah birthday saya awal bulan 9 nanti.(hehehe..hadiah pilih sendiri kelas mak jemah tauuu!)

**TQ Allah SWT sebab memudahkan urusan saya atas segala rezeki yang Kau beri,syukur sebab kebetulan saya jumpa org yg baik yg sudi dan tak kisah dgn permintaan saya (mgkn sebab saya kata bukan nak pakai urgent pun..), syukur jugak sebab en.hubby yg bagi duit ni..hehehe..(selamat duit saya!TQ abg...sayang abg!)

Okey dah dah, tak cerita psl handbeg lagi dah!Tggu bln 9 dah sampai baru boleh cerita lagi....ampuunn kan saya!Full stop......cukup!


nota kaki : dah byr hati pun senang,tido malam tak lagi termimpi-mimpi..hehehee....

20 comments:

MRS. K said...

psst... mana yang? Coachlover1980 ke?

SSulieana said...

x kisah lah izwa janji kita puas hati dpt barang yg kita idam!

Daddy Ziyyad said...

so tak sempat lah nak beraya dgn henbeg coach ni? ~hahaha

fiza said...

Bley bayar installment? Bestnya. Share lah ☺☺

kakcik said...

Dah dapat nanti, bolehlah letak gambarnya di sini. :)

eB said...

tahniah :)

fAtrinA said...

wow :p

mamyharraz said...

akhirnya kannn

Eye_nee said...

Tumpang gembira jer lah akk bg pihak kamu yer....rezeki kamu kan...

♥ Wina ♥ said...

bestnyeeee!

Qhaifa Nur said...

seronoknya dapat juga.....

Munnafendy said...

ada yg tido malam ngigau2 ni karang...

nur anis said...

tinggal tunggu dapat ke tangan je dah tu..:)

- dieyana - said...

wah sioknye!! apa2 pun, alhamdulillah diberi rezeki itu....
tahniah..semoga gembira di hari raya ini..;-)

Kesuma Angsana said...

amboi seronoknyer mesti hati tgh berbunga2 skang ni kan!

nur said...

mana gambar? hihi

MamaEma said...

tak sempat buat raya ke

Bitt (double IS) said...

happy for u ;)

eMMe said...

cemner la rupe henbeg dia tu.hihihi.. Mesti glamour kn.. Hepi yea dpt henbeg, tdo mlm pun lena, hihi...

anisalya said...

akhirnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang