thumbnail

Wednesday, August 01, 2012

WW : Saya Seorg.....


Auuuuummmmm....grrrr... ~

Saya seorg harimau bintang!dan saya baru 20 thn...lalalalalaaa ~ (gmbr ahad lepas)

Baju yang ibu beli yang dia tak nak pakai...sudah nyer anak dia dipaksa pakai dgn alasan baju ni mahal!!Yang penting saya nmpk kurus dlm baju ni walaupun berbintang-bintang bak harimau bintang okey!!Hahahaha....confirm Cheqna gelakkan aku guling-guling nih!!


dannnn


saya dah boleh pakai baju masa saya bujang dulu...*giler baju 8 thn lepas nih*nmpk sgt tak mampu ganti baju...hehehehe..*sila pitam sebab muka saya huduh hari nih!tak make up lgsg,tak sempat!*aargghh....* (gmbr pagi tadi)


Okey okey ni mgkn cuma bertahan utk beberapa minggu ni je..hahaha...raya nanti tak tau la mkn yg mcm mane!!Sobsobsob...bulan puasa ni selera makan saya mmg out terus!Baik masa berbuka dan bertambah teruk mase bersahur...takde selera langsung!Makan pun bercuit-cuit buat cukup syarat je..kalau lebih mmg saya akan munt*h!


Er....WW ke ni??heheehee....gasak laa.....udah la gmbr huduh nak posing pun tak reti...adoii....
Ahhh...lantak lah yg penting i tetap comel!*perasan lagik..hahahaaa....
*kenapa ntah saya hari nie...??*


psstt..gmbr waktu gumuk sila tgk entry Ho Chi Minh ye!

nota kaki : saya ialah harimau bintang yg comel & kurus!hahahahaha...*pitammm!* :)

41 comments:

mamyharraz said...

awk sememangnya kurus dik

eB said...

hik3... fensan gaks ;p

MRS. K said...

nak kurus jugakkkkkkkk

SURIA AMANDA said...

CELAH MANA YANG GEMUK NI?PELIK LA..HAHAHAHAHHA....OK LA MCM TU...

Rahmah Ram Ram said...

hihihi..kempen menguruskan badan...bulan puasa ni SAH kurus balik!! gud luck Izwa...

Anum said...

ala comelnya sis

::EIDA:: said...

Eh eh? Kurus lah awakkkkkkkkk

Myra Jay said...

Kurus je, jeles nieh..hehee ;)

MJ kalau posa laju je makan, apa je terhidang boleh sumbat..heheee

Eye_nee said...

Akk tgk slim jer..kalau naik pun nnt lepas puasa tak byk mana kannnn....ngaummmm...rimau bintang merah uu...

IntaNBerliaN said...

entry ho chi minh tu mana gemuk... awk xgemuklah :-)

Saleha said...

wah camne boleh kurusni? tp adik mmg dah kurus lah.. akak dulu kurus tp lepas anak 2 berisi mendadak.. rsnya snn amek pil perancang.. :(

shameel Iskandar said...

Bulan puasa ni peluang terbaik utk slim... tapi masalahnya lepas raya naik mendadak pulak.

Mrs Lurve said...

wah, biar bt, baju 8 tahun lepas boleh pakai ag, teruja btl!!

Daddy Ziyyad said...

harimau bintang takde kaler merah tau! haha

maya amir said...

cantiknye 2-2 baju tu.. kurusssss aa die:))

~AmyLiana86~ said...

dagu sis runcinng..cantik.. =)

Alin Marlini said...

raya nanti pasti lagi slim :)

maszmadi said...

wah tercabar nieh, balik nanti nak timbang berat lah...

erm WW sungguh entry ni yerk.. hehe

MamaEma said...

terbaikkkk!!!

Masz Sidek said...

cantik.. comel jer rupa awak ... hehehe... :D

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

weeewiittt...auuumm..... hehehe

nur anis said...

puasa ni pun saya kurang makan..tapi tak tahu lah raya nanti..huwaa..seram je rasa..huhu

SYANI said...

Wah... slim tu.. Jeles ai!

Bitt (double IS) said...

i tengoko u dari 1st kenal tak nampak gumuks pon..hehhe tapi ketara la harini nampak shaping :) likeee ;)

wahida said...

WW la sgt...haha...

ah, ko mmg kecik molek, kurus nok...dah, tak yah risau lagi...

mummycda said...

wah macam anak dara la......so sweet :)

Nana said...

aah...memang nmpk kurus dari gambar masa di ho chi minh...

fiza said...

Larikkkk...harimau bintang nak kejar...hehehehe...

phewitttt...kurus lah adik comel kita nih.

maszull said...

assalamualaikum Mrs.Eady...memang manis n cute jer x ada la gemuk pun...:)

nida husna said...

fine! akak mmg kurus. kalah kite :)

Puan Ira said...

akak kurus..tips kurus ada ..kongsi ;)

are_lin@yu said...

yg penting comel..hehe

Prettywrite said...

wahh..ada beza la kak..kurus sangat dah ni..tahniah..:)..hikmah bulan puasa..hehe..

IDAZS said...

gaya pose ttp maintain :)

Kesuma Angsana said...

comel je KA tgk hehe

^^^^^Gie^^^^^ said...

wah tahniah>>>>>

ashra said...

Wiwiwttt...
Adik umur 20 tahun ye dik..
Comei la adik ni..

Hehehe.
Wah..slim u.anak dua.awet muda

- dieyana - said...

wow! harimau bintang yang comel lagi sopan...;-))

Mohd Billy said...

wah tahniah2 hehe ..salam ramadan

Gieyana said...

slim jer kamu tau..sweet..:-)

anisalya said...

kena maintain. kalau tak lepas raya dah tak boleh pakai lagi dah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang