thumbnail

Monday, September 10, 2012

30 thn sudah! / Terima Kasih...


Alhamdulillah...semalam saya berusia 30 thn!Angka & usia yang dinanti-nantikan oleh saya.
Lega kerana dapat melepasi fasa 20-an yang penuh suka,duka,gembira dan penuhhhh bahagia!
Sekarang..doa saya semoga fasa 30-an saya lebih bnyk suka,lebih bynk gembira & lebih penuh bahagia,amin ~

Terharu kerana betapa ramai sahabat,betapa ramai saudara yang sudi wish & mendoakan yang baik untuk saya smlm di FB,SMS,BBM,Twitter juga di WhatsApp..dari situ saya tahu saya mempunyai ramai sahabat yang baik & saudara yang terbaik..

Dengan itu saya ingin ucapkan jutaan terima kasih pada semua kerana sudi mendoakan saya..
Dengan ini juga saya berharap hidup saya lebih bahagia, aman tanpa ada rasa yang tidak elok..

Tiada apa lagi nak kata kecuali SYUKUR ALHAMDULILLAH dengan rasa gembira dan bahagia berada difasa skrg ini..
Terima kasih ALLAH SWT..
Terima kasih pada suami tercinta..
Terima kasih pada adik beradik & family..
Terima kasih pada sahabat sejati yang kenal atau di alam maya ini..


nota kaki : saya rasa aman kerana saya berjaya meremove org 'dlm kelambu' itu dgn berterus terang kenapa saya mengeluarkannya..dannn..alhamdulillah dia menerima dgn hati yang terbuka...syukur! *mgkn kerana dia kenal siapa saya sejak usia sekolah rendah*
nota kaki lagi : mungkin saya akan bercuti di Penang sekali lagi dihjg minggu ini!Alhamdulillahhhhh....(yang ni panjang skit sebab bab bercuti mmg laju jek!hahahaha...) celebrate di sana mungkin.... :)

62 comments:

Kesuma Angsana said...

hepy belated birthday ye dear! moga kekal bahagia hingga ke syurga

Anum said...

syukur2

Mrs Lurve said...

happy belated besday dear...moga di fasa yg baru nie, lebih bermakna wat izwa sekeluarga

kakcik said...

Happy belated birthday Izwa.

Kakcik juga akan ke Penang pada hari Jumaat (14/9) ni. Jom kita jumpa di sana, nak? (eleh... kat Cheras pun susah nak jumpa, kan? hehehe)

IntaNBerliaN said...

happy belated bzday :-)

AdaM Hawa said...

happy belated besday izwa..

Lynda Che Lah said...

HAPPY BELATED BESDAY..
lain kan di umur baru..hehe..semoga terus ceria..diberkati Ilahi sentiasa..dan..didoakan yang indah2 belaka untuk kamoo..

angahMia said...

hapy belated besday kak izwa! semoga panjang umor n murah rezeki selalu

fiza said...

♪♫ Haapy belated birthday to you my friend ♪♫

Smoga dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, diberkati hidup dunia dan akhirat dan semoga kekal bahagia selamanya.

Welcome to the 30's club yer.

Kakzakie said...

Happy belated birthday Izwa. Tarikh lebih kurang kakak je. Tapi kakak 5hb lepas.

Bertambah matanglah ye..

Noli@Ibu Wafa said...

alhmdulillah..selamat bercuti la nnt..;)

wahida said...

Alhamdulillah...dah 30 tahun...

hepi belated beday dear...

semoga panjang umur, murah rezeki dan diberikan kesihatan yg baik hendaknya...amin...

Mas said...

Happy Birthday Izwa...
moga berbahagia selalu...

mamyharraz said...

Happy Belated Birthday to you dear.

Semoga bahagia jadi milik awk utk selamanya.

mynameismy said...

Happy befday kak.. :)

Nieyl said...

Happy belated Birthday kak...:)

are_lin@yu said...

alhamdulillah moga dipanjangkan umur.dimurahkan rezeki dan bahagia selalu ya dear ;-)

dear dah daftar says.com ke blog..klu blum jom lah ke blog ayu ;-)..blh wat duit ;-)

http://coratcoretkuini.blogspot.com/2012/09/jom-buat-duit.html

SURIA AMANDA said...

Happy belated birthday dear...

MizzTina said...

selamat ulangtahun!!!! semoga panjang umur n dimurahkan rezeki..


nah adiah.. *hulur katak*.. hahaha

psst, jgn mrh ye..gurau je

MRS. K said...

selamat hari jadi cayang

Daddy Ziyyad said...

happy birthday..

welcome to the world of 3 series :)

sal ya said...

happy belated ye dear...

QasehnyaRania said...

hapy besday for you..
salam kenal dan follow sini =)

Dr. Ben said...

happy besday

Wanieys said...

hepy belated besday :)

mama aleen said...

hepi belated bday izwa.. semoga bahagia selalu.. :)

nur anis said...

happy belated birthday kak..:)

ieda said...

sorry dikk
lambat wish

happy belated bday buat izwa
semoga terus tersenyum dan bahagia hingga ke hujung nyawa
dan akak berdoa agar izwa terus tabah hadapi semua dugaan dari allah .. aminnnnnnnnnnnn ;))

Maria Menado~ said...

Happy Belated birthday kak =)

Fauziah Mohamad said...

hihi kita sebaya lah...hepi belated besday...semoga Allah berkati selalu:)

Rawkzell said...

selamat hari lahir . semoga panjang umur murah rezeki :)

::EIDA:: said...

9.9 ye kak? Hubby ida 8.9... HEHE~ Happy Belated Besday kak!!~ =)

Dkna Abza said...

semoga dipanjangkan usia :)

Alin Marlini said...

Selamat Datang ke Kelab 30...hehehehe

Cik Awin said...

hepi belated bufday kak..semoga dipjgkan umur dan dikurniakan kesihatan berpanjangan...

eMMe said...

hepi belated busday dear...
wahhh.. dah bertambah usia, moga mematangkan dan mendewasakan hidup mu...

UmmiSyarni said...

Happy belated bday! Mcm ucapan menang ABP pulak.hihi...

Selamat bercuti!

Qhaifa Nur said...

hepi bufday buat Izwa.....
moga diberikan kesihatan yg baik dan dipanjangkan umurnya......

Saleha said...

hepi belated besday kak.. semoga panjang umur dimurahkan rezki dan dilimpahi rahmat.. dan semoga bahagia hingga ke syurga juga..

najihah said...

happy belated birthday izwa..
semoga sentiasa beroleh bahagia dunia akhirat.. dirahmati Allah selalu ya.. amin..

~aYu~ said...

happy birthday! moga pjg umur dan murah rezeki..

maszmadi said...

selamat ulang tahun izwa..... owh patut arr makin berseri2 jerk dalam pic yerk..... hehe

hurm celebrate kat penang yerk, bestnyer, jgn lupa share percutian kat sana yerk.....

alin said...

ye ke? Selamat hari lahir Izwa.. Semoga terus gembira dan bahagia :)

Rahmah Ram Ram said...

Tahniah dan Selamat hari jadi Izwa...semoga menjadi isteri solehah, ibu yang penyayang dan muslimah sejati selain panjang umur dan sentiasa di murahkan rezeki...yang penting berbahagia selalu di samping yang tersayang :-)

Kathy Tuah said...

hepi belated besday & selamat hari raya :)

~ yus ~ said...

happy 30th birthday Izwa!

cik kumbang said...

happy bufday again !!!! :p

Papa Mifz said...

happy belated birthday yer...semoga panjang umur dan murah rezeki serta bahagia disamping keluarga tercinta...amin...:)

fAtrinA said...

Selamat hari lahir.
Moga sentiasa berada di bawah lindunganNYA

Hnahdy said...

hepi bufday.. :)

nur said...

happy belated bday dear,, sorry late wish

WuMing said...

Happy birthday.... Moga usia 30an lebih mematangkan kamu... Juga semoga murah rezeki.....

AkuBiomed said...

Apa bila sudah mencapai fasa 30an, diri semakin matang.

zila norazila said...

heppy belated bthdy dear,moga sentiasa dlm rahmat ALLAH..

Eca Dwinky Asha said...

happy belated bday kak :)

adyna said...

semoga sentiasa diberkati..amin welcome to 30 club :)

akak bulan 11 nie o tu dah pecah jadi 1 hehehe

jeBateja said...

Selamat HAri Lahir.....wahhhhh....30 tahun baru....muda laei.....jom enjoy....ahakz

ashra said...

Izwa....sayam.....hehe
Hepi besday....moga panjang umur murah rezki ye...dan bahagia selalu bersama suami dan anak2 terchenta.

Welcome to theclub,3 series..hehehe..samalah kita kan???tepuk tangan..... :p

Btw,selamat hari raya izwa.
Sorry kalu lama tak jengah ye..pepaham la kan.hubby takde pun 2 bulan..sob sob...first time jejauh lelama gini..kalu kejap kejap outstation takpegaks...tabahkan hati je ni...uhukk...

Keep in touch okeh.......
Take care.

kayzie said...

kak sowi lmbat wish..hepi belated birthday..semoga sgla impian akak termakbul..:))

MamaEma said...

selamat hari lahir untuk izwa...

Che Rosliza Che mat said...

Sykur2 Happy birthday...

mrs puex said...

epy bestday my dear tadikamate..

agak lewat nk wish sbb bru berkesempatan nak online..

selamat panjang umur n sentiasa dimurahkan rezeki ..aminnn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang