thumbnail

Friday, September 21, 2012

Yang Terbaik Utk Kita Bersama




Selain berdoa untuk kebahagiaan diri sendiri dengan pasangan, banyakkan juga berdoa untuk kesejahteraan & kebahagiaan pasangan yg lain. Kalau kita rajin doakan orang lain, malaikat juga tidak jemu mendoakan kebahagiaan kita dan seluruh ahli keluarga kita.


nota kaki : masih takde mood nak layan dashboard baru sebab bloglist saya sampai skrg tak dijumpa..so sad!



17 comments:

SURIA AMANDA said...

aik...kenapa plak eh? hilang tiba2 je..

Nieyl said...

aik...mcner leh hilang lak nie...

Anum said...

insyaallah

fiza said...

Insya'allah. alaaaa...jgn lah tak der mood. Bloglist mana yg hilang? Bloglist yg kat dashboard tu ker?

Tina Othman said...

inshaallah

duniafana said...

baru ja ustaz bagitau semalam pasal ni...sama2 kita berdoa

Kakzakie said...

Insya-Allah lepas ni oklah tu berkat doa kawan-kawan sesama kita..

BERT said...

sesamelah kita berdoa... :))

Mrs. Norrie said...

sama-samalah kita berdoa...InsyaAllah

mamyharraz said...

dashboard baru ni best tau..akk dah lama tukar..mmg best.

Lulu Caldina said...

lulu dah lama tukar. skrg dah biasa pakai :)

Rahmah Ram Ram said...

confusing guna dashboard baru ni kan?...

Qhaifa Nur said...

sama-samalah kita mendoakan.....

Kesuma Angsana said...

betul tu

9n0L4 said...

tulahhhhh. tak suke dashboard baru niii.

Ogy Nordin said...

Nasihat yang bagus..Insyaallah!.

sal ya said...

hahaha... sama la. rasa macam sengal je kejap. tapi bila dah guna okay je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang