thumbnail

Friday, September 07, 2012

Yummeehh....!




Terliur tengok iklan yang Nuffnang paparkan!
Lagi pulak dah lama tak makan aiskrim & coklat..sluurrpppp....sedap nyer ais krim yang ade kacang tuh dengan coklat yang meleleh dari dalammm!pergghhh......menarik nih!
Ahhh..kan best kalau dpt skrg ni..penat balik dari Matta Fair ni...phieeww..berjaya gak rembat pakej yang dikehendaki!

BTW..TQ Nuffnang bagi iklan menarik..tapi lagi tertarik kalau bagi BE sekali..[ni tujuan utama nyer nih!hahahaa..]


nota kaki : hujung minggu ni sesi jalan-jalan makan-makan..diet?tolak tepi dulu...hehehe..

29 comments:

♥ Wina ♥ said...

meleleh jugakkkk!

Ati Masrif said...

dah promote Nuff
lepas ni gerenti dpt BE :)

Rozita said...

ala akak takde pun yg aiskrim tu...cuma ceklat tu je... terliur gak!

sasha @ mumyalyaqil said...

beb..rembat pakej apa kat MF tu? *kepoci :p

Puan Ira said...

kak dpt BE nnti bole blanja magnum...hehehe

~AmyLiana86~ said...

amy xsuka coklat..huhu..suke ais krim mat kool je..hehe

SURIA AMANDA said...

bestnyaaaaa...terjah beli magnum buat entry sekali la mcm ni...

Noli@Ibu Wafa said...

laparrrr..sabar,lmbat lg nk berbuka ;p

Cik Awin said...

jln2 cari makan? haippp! diet la ;)

fiza said...

Manukan lagi ker? cer citer ☺☺

Syazwan Che Deraman said...

OMG!!

terliur la.
wan dah lama tak makan eskrim ni.
hmmmm

MamaEma said...

tgk iklan buat apa..pergi kedai beli ler..

iznawzi said...

hahaha..memang terbaik....sedap tgk...

sal ya said...

makan je. diet tu tolak tepi dulu.

Remy hazza said...

sedap nyer..... nak ke klick2 nie......

Gen2Merah said...

saya pun terus meleleh tengok iklan ni... Nuffnang best.. bagi lah BE.. hehehe

Qasey Honey said...

aduhhh meleleh jugak QH tgk iklan tu..dua2 fav..hihi

Mummy Akmar said...

Uish dua-dua best..Hehiehie

qasehraihan said...

tliur gak kakkk...huu

Kancil 8349 said...

huhuhu...sedapnya

izz iizza said...

cantiknya blog...:)

salam kenal ya..:)

ieda said...

mak aihhhhhhhhhhhhhhhhhh

jenuh telan liuq !

dah lama juga x pekena nie ;))

nur said...

tahniah dapat iklan dari nuffnang ye.. seronok..
dan meang yummeh

munna said...

aduhai .... bestnya dpt aiskrim magnum time cuaca panas ni

IntaNBerliaN said...

samalah... sy pun tgh tunggu BE ni.. hihii

FnF Simple Life said...

hmmm...cedapnye...pos sket

Kesuma Angsana said...

sesekali pekena best jugak

Rahmah Ram Ram said...

sedapppp.....

Che Rosliza Che mat said...

cuci mata jerlah hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang