thumbnail

Monday, October 08, 2012

EOS LipBalm


EOS LipBalm

Kecik comel jek

Mcm rambutan kan??

Haaaa...ni brg saya beli dari Sue EOS LipBalm lepas dia komen kat entry yg lepas..
Nak tau ape kelebihan nyer sila terjah sini..
Harga pun murah...


nota kaki : saya bukan kaki make-up sebab saya kaki jalan & mkn jek..heheehee.....

31 comments:

SYANI said...

Sekali pandang macam bola pingpong.hehehe

Mrs Lurve said...

comel, mcm buah rambutan btl

Nens Collection said...

a'ah skali pandang cam rambutan, 2 kali pandang cam roll on deodoren,tp kreatif!

Anum said...

mula2 fk apa nie.....

SumeSakan said...

haha cute...seb bek bukan warna merah n berbulu...klu dak kompom moktan...hehehehehe

Aisy Nasiha said...

unik lah...inovasi baru

NM02 said...

munggil la bibir mu ye... muaaaassss

dhiashahida said...

cutenyer...aah..mcm rmbutan lar..;)

~AmyLiana86~ said...

cuternya..ingatkan apa td..ehehe

Crew Fathi said...

hahaha.. wa ingatkan apa la benda tu.. hohohoo

shinji izac said...

LipBalm rupanya... macam rambutan jerk :P

mama leen said...

comelnyaaa

Nieyl said...

ala..tomei nyer....

wantie said...

kalau nak pakai kena cium kat situ ke? hehehe..

serous, memang cute

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha ingat apa benda lah tadi..bola apa ker sekali lipbalm :-)

Cikgu Ma said...

saya ni tak pandai sangat bab2 mcm ni...lip ice bese jerr pakai...beli kat gurdian/ watson ^_^

fiza said...

Cutenya.

HeNRieTTa JoSe said...

rietta pkai yg lipice...itu pown klu dh kering sgt masa outdoor...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ho? lipbalm ke?

♥ Wina ♥ said...

unik!!

Dunia Wilma said...

Comelnya...Ingatkan apa tadi :-)

Syazwan Che Deraman said...

laaaaa..ingatkang bole pingpong kemek kat gambar mula mula tu.

❤Kamsiah❤ said...

tak la amik masa smp 2 jam hehe....beberapa minit dah keluar..

Si Matatajam said...

Betoi la cam buah rambutan ja kan.. Comel sgt lipbalm tu.l

ieda said...

uikk macam buah mata kucing !

hah kenapa buah mata kucing ..
( sambil2 garu kepalaaa )

sal ya said...

comel. kalau dapat kat ank2 ni habis la.

nur anis said...

sangat sangat comellll..:)

Ema Blog said...

kalau dpt kat anak..buat balingan jer..ingatkan bola..

Myra Jay said...

Unik tul..
Cantik bekas dia :D

munna said...

eehhh...comellah

iliya natasya said...

hi (: erm. nak dapat mana eh lip balm EOS tu? hihi. sebab kat merata tempat saya cari. tapi tak pernah jumpa. nak sangat lip balm tuu. ada jual tak? kalau ada nak beli (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang