thumbnail

Friday, October 05, 2012

GiveAwal 2 in 1 by Simply Moi


Mari join GA ni pulak..Giveaway 2 in 1 by Simply Moi.
Oleh kerana dia yg jemput saya join dan oleh kerana dia agak feminin kini...dulu dia pakai GUE skrg SAYA..ahakss...ayu gitu![beb...best lagi ko pakai gue aku rasa..]


1. warga tak asing je bleh masuk..warga asing tak bleh okey..(pendek kata bermastautin di Malaysia ye)

2. WAJID follow Simply Moi & E-mayaonlineshop beliau..ye!

3. letak link Simply Moi kat gambar ye..bukan kat E-mayaonlineshop tau..

4. Kene lengkapkan : Jika saya dipilih sebagai pemenang kategori pertama saya memilih JUS KURMA PLUS KISMIS kerana ia mengandungi zat galian potasium yg tinggi baik utk sistems saraf [kalo menang ni nk bg Syahmi!]

5. kene LIKE page E-mayaonlineshop ye bagi yg ade FB..

6. Last sekali kene letak link entry ni berserta dgn pengesahan nama profile FB ye kwn-kwn..


nota kaki : omakk aii..gigih aku buat 1 per 1 tau..kalo tak menang kene bagi hadiah gak ni..keekekek..

20 comments:

Fendy said...

good luck...

Anum said...

good luck

eB said...

good luck...

♥ Wina ♥ said...

all the best!

ros_reeza said...

Semoga berjaya :)

KhaiZa said...

dulu selalu join GA tp hu hu hu tak menang pun.. apa2 pun semoga berjaya ea :)

Masz Sidek said...

good luck...

Novelgurl said...

goood luck gak la.hehe

teratai said...

Semoga good luck!

nur said...

good luck

Dunia Wilma said...

Good luck Mrs. Eady ^_^

maya amir said...

tq very much dear sudi join..ilebiuuuu...hehehe..

ainnoraini said...

menarik...

sal ya said...

gud luck...

munna said...

good luck sis....

Kesuma Angsana said...

gd luck

mama_saly said...

gd luck ye....:)

Nora Karim said...

good luck... macam nak join juga.. tapi syaratnya boleh tahan juga yea... heheh nak kena ikut satu persatu...

lynn kamarul said...

gud luck dr segmen sama. salam perkenalan

lynn kamarul said...

gud luck dr segmen sama. salam perkenalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang