thumbnail

Thursday, October 11, 2012

Happy Birthday My Gurl!


Sufiya Irdina Bt Suhaidi

Si manja abah!!

Hari ni genap 3 thn usia Sufiya Irdina mama abah ni...
Lasak,ganas dan tak mahu mengalah perangai nyer..hehehe..kerja dia asyik buat abang jek!
Ape nak buat adik la katakannn....

Seperti ibu bapa yg lain mama abah doakan supaya Sufiya Irdina Suhaidi terus membesar sihat,ceria,bijak dan sentiasa dilindungi ALLAH SWT,amin ~


nota kaki : kdg-kdg rasa dah cukup dgn 2 sahaja kdg-kdg rasa bagaikan tak cukup pulak..hihihi...acanne tu johan? :)

51 comments:

Fel said...

Semoga menjadi anak yang baik dan terus comel. :)

MrS. F!zA said...

insyaallah sufiya mesti dia anak yg baik dan dgr cakap..ibu abah abg kan syg adik..

*sufiya sebaya darwisy lah..beday pon dekat2..darwisy 15/10 ni..

IDAZS said...

Amin,

happy besday Sufiya :)

Mia Kassim said...

Hepi Birthday utk anak awak......tq sebab singgah blog saya...(^__^)

mama leen said...

hepi besday adik... adik memang kena ada untuk buli abang.. hehe sama la macam ranea.. huhu.. :)

aizamia3 said...

selamat hari lahir Irdina..
moga dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani kehidupan seharian dan moga menjadi anak yang solehan.. amin..

Anum said...

selamat hariulang tahun

Pen Biru said...

salam ziarah.. i follow :)

Syazwan Che Deraman said...

3 tahub, makin lincah.
Happy Birthday untuk anak.


kak kerja kat MARA Kuala Lumpur ke?.

bahagian apa ye?

BERT said...

epi besday sufiya... moga jadi anak yang solehah ya

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hepy besday sufiya...
sama ngn hijaz usia kamu ye.
moga jadi anak solehah ye kamu...

Kakzakie said...

Happy 3rd birthday Sufia sayang...

Kalau kakak tak cukup 2 Izwa. Kakak suka ramai-ramai tapi Allah kurnia 3 aje, syukur jugalah..

♥ Wina ♥ said...

happy 3rd birthday Sufiya! muah muah muah!

rupa²nya Sufiya dengan Kira sebaya la..baru perasan :-)

angahMia said...

hapy besday sufiya comel! semoga jadi anak yg solehah ye sayang :)

Puan Ira said...

hepi birthday gugurl..semoga jd anak yg baik yew

♥ ROS ♥ said...

Selamat hari lahir.. Comel je dia.. Xckup tmbh la.. Opssss :p

PinKy MoMMa said...

jadi anak yg solehah dan berjaya dunia akhirat Sufiya Irdina..

sedap nama anak uols huhuh..ai suka!

Nieyl said...

Hepi besday dear...semoga menjadi anak yang solehah..berjaya di dunia dan akhirat..

Akk,x cukup tuh...pakat tambah lg tuh...hehe~

SSulieana said...

sweetie sufiya...Selamat Hari Lahir!

faraherda.razalan said...

hepi bday gojes. heee~

LydSunshine said...

Happy bday sufiya irdina. Semoga menjadi anak solehah.

Lynda Che Lah said...

Happy Birthday Dear Sufiya Irdina..Semoga membesar menjadi anak yang solehah dan menggembirakan ibu dan ayah :)

maya amir said...

hai budak comel..happy birthday..wah!!! sama bulan dgn abg danial lah.. adik kenal abg danial? abg danial kem salam kat adik..ewahhhh..hahahaha

NM02 said...

hepi beday anak comel. jadi anak yang baik ye... good gurl!

wantie said...

happy b'day gegel yang comey. semoga panjang umur & jadi anak yg solehah yer.

adyna said...

happy birthday comel ;)

shameel Iskandar said...

happy besday juga buat Sufiya. moga jadi anak yg baik dan membahagiakan org tuanya.

Daddy Ziyyad said...

Happy Birthday Sufiya Irdina :)

Nor Zilla Sensei said...

kesian kt abg.. kena mengalah.hehe
hepy besday bbygirl

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

kiera'sakura said...

selamat hari lahir sayang!! moga menjadi anak solehah penyejuk hati mama dengan abah awak. Amin

Sima said...

Happy birthday si kecik manis. Moga murah rezeki, panjang umur dan membesar menjadi anak solehah. Amin. :)

Zana Adieyza said...

happy birthday Sufiya! semoga terus membesar dgn sihat & bijak yer sayang...

p/s: zana berkongsi 1 tarikh istimewa dengan Sufiya rupanya.. hehehe..

Qhaifa Nur said...

3 tahun, sebaya dgn aeish....
hepi besday Sufiya Irdina.....

azam said...

Selamat hari lahir girl.....

Cho Zila said...

happy birthday sufiya... moga jadi anak yang solehah.. ala comeljer dia...

Kesuma Angsana said...

epy birthday dear ! moga jd anak terbaik dunia akhirat ye!

Alin Marlini said...

Happy befday gegurl..smg jd anak yg soleha

Dunia Wilma said...

Happy birthday Sufiya...
Semoga Sufiya menjadi anak yang baik dan berjaya dalam hidup ^_^

Ema Blog said...

selamat hari lahir girl..

Miss Volvo said...

hpy bday gegel :P bgayanye dieee hikhi

kay_are said...

selamat ari jadi adik.. besar2 nanti jadi budak baik ye? moga panjang umur and murah rezeki.. amin.. =)

SURIA AMANDA said...

comel....

munna said...

happt birthday....semoga irdina menjadi anak yg soleh

Bitt (doubeIS) said...

hahahahaha kan...bila bisng rasanya cukup jek...bila sunyi mcm sikit sangat la pulak...hehehe
happy birthday!

nur anis said...

happy birthday sufiya..:)

Rahmah Ram Ram said...

Happy birthday sufiya.......

Nur-nba said...

Sedap nama anak... Happy Belated Birthday Sufiya Irdina. Semoga jadi anak yg solehah dan bijak..

Nur-nba said...

Sedap nama anak... Happy Belated Birthday Sufiya Irdina. Semoga jadi anak yg solehah dan bijak..

tamansyurga_87 said...

Moga sufiya irdina jadi anak solehah.. penyejuk hati mama dan ayah.. :)

sal ya said...

happy belated. dah besar dah anak abah ni rupanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang