thumbnail

Friday, October 19, 2012

Memohon Sedikit Doa..


umi kami a.k.a kakak abah...

Saya,kami sekeluarga amat memerlukan sedikit doa dari kwn-kwn sekalian utk meringankan bebanan & kesakitan makcik kami yg sedang terlantar bertarung dengan kanser usus yg dialami nya..

Beliau masih lagi bertahan dengan ubat tahan sakit yg doktor bekalkan..
Yang paling tersentuh sebelum kakak saya balik (saya balik dahulu) umi pesan "kalau umi dah takde sayang abah sayang ibu" dgn nada yg terlalu perlahan sehingga menyebabkan kakak saya sebak menangis tak terkata & saya juga menangis selepas mengetahuinya...*menangis lagi ketika ini*

Umi kami adalah insan yang paling baik didunia..tak pernah marah,lemah lembut,penyayang dan kami semua anak buah disayangi bagaikan anak sendiri...
Umi kami & sepupu-sepupu saya telah kehilangan suami/abah 2 thn yg lepas (imbasan) dan kini umi kami pula sedang bertarung utk melepasi dugaan yg besar ini...

Ya ALLAH Ya Tuhanku...KAU ringankanlah bebanan dan kesakitan umi kami,amin..

nota kaki : bacaan Yassin pagi ini disedekahkan kepada umi kami...

57 comments:

Anum said...

insyaallah
amin

anie said...

salam kenal..

insyallah..
semoga umi n keluarga awak tabah n sabar diberi ujian oleh Allah ini..

mama leen said...

amin.. :(

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

sama2 laa kita berdoa..semoga umi cepat sembuh..

insyaallah...

♥ Wina ♥ said...

moga ummi diberi kesihatan yang baik & kekuatan untuk melawan segala penyakit...insyallah

Dunia Wilma said...

Amin...
Kuatkan semangat ya...
Semoga Umi cepat sembuh dan terus tabah menghadapi dugaan ini...

Gieyana said...

Moga ummi kuat dn tabah dlm menhadapi dugaan allah..auntie side hb pon kanser..stage 4...

mamyharraz said...

semoga umi tabah..dan Allah kurangkan sakit yg dia tanggung.amin.

beta kupu said...

Semoga sempat sembuh...amin

Maria Menado~ said...

InsyaAllah. aaminn.

angahMia said...

insyaAllah..semoga ummi di berikan kesihatan yang baik..amin

Nieyl said...

Semoga ummi akak cepat sembuh..Amin...

::EIDA:: said...

Semoga ummi cepat sembuh. Ida doakan selalu.. AMEN

umma sharifah said...

Ya ALLAH ringankanlah kesakitan mereka....

adyna said...

semoga Allah mengurangkan penderitaan ummi amin

AdaM Hawa said...

InsyaAllah..
kami mendoakan yang terbaik untuk ummi izwa..

Mrs Lurve said...

semoga diringankan kesakitan yg dihadapi itu..

maya amir said...

kami mendoakan beliau diberikan kekuatan untuk menghadapi ujian Allah ini.. & ahli keluarga yg lain kuat untuk memberikan morale support kpd beliau.. semoga semuanya selamat..insya Allah..

Lynda Che Lah said...

semoga diringankan bebanan beliau..dipermudahkan segalanya..Amin

Tihara said...

As salam,

insha Allah..take care

FnF Simple Life said...

semoga umi terus tabah melawan kanser yang dihadapi... kami doakan beliau diberi kesihatan yang baik... amin

NM02 said...

Ya Allah, berilah kekuatan kepada makcik kawanku ini

Eye_nee said...

Semoga Allah memberikan yg terbaik buat Umi kamu sis..InsyaAllah...

are_lin@yu said...

sedih ayu baca..moga umi dear cpt sembuh ya..dipulangkan kesihatan padanya...

wahida said...

semoga umi cepat sembuh dan kuat semangat hadapi penyakit ini...

CikNana said...

semoga umi cepat sembuh..:)

Aziela said...

Semoga di permudahkan segalanya dan di ringankan penderitaannya. Amiin. Segala apa yang terbaik untuknya, Insyaallah.

Cik Bunga said...

Yelah Iwa..mimi tgh keje ni...mlm tadi kitaorg kat umah umi sempat lagi Umi pesan kat Opit..nanti nak balik sayang umi dulu..cium umi ye?? tahlah wa....kesian tgk umi tahan sakit tu....ni opit cuti lagi jaga umi masing2 dah x sedap hati.....sebijik mcm arwah abah dulu...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Insyaallah...wani doakan semuanya baik2 saja..amin

wantie said...

saya doakan agar umi kamu diringan dari bebanan kesakitan.

memang sedih bila ada kanser. sebab kanser ni memang susah nak di ubati.

ieda said...

insyaallah dikk
sama2 kita berdoa ..
dan semoga ummi kuat harungi semua ini dan semoga allah berikan kekuatan buat ummi .. aminnn

Qhaifa Nur said...

kasih sayang org sekeliling umi, akan buatkan umi kuat dan kuat lagi, insya allah.....
moga umi cepat sembuh....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Insyallah...
Moga ummi tabah & kuat untuk menghadapi ujian ini..

nieda said...

insyaallah..sama2kita doakan yg terbaik

Qaseh Suhaida said...

berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul...

semoga UMI tabah dlm menempuhi dugaan dan ujian..

mama aryan said...

insyaAllah..semoga umi terus tabah da7 sihat

Kakzakie said...

Dari raut wajahnya kakak dapat lihat betapa lembutnya dia Izwa. Sebaiknya beri nama dia supaya boleh disebut namanya ketika kita berdoa terutama selepas solat, kakak ingin menitip doa utknya.

Alin Marlini said...

jauh dr sudut hati ini mendoakan agar umi izwa sihat hendaknya.

Mimie_Zatun said...

aminnn...
InsyaAllah..

SURIA AMANDA said...

insyaallah semoga semuanya selamat..doa dititip buat umi kamu...semoga allah permudahkan dan kurangkan penderitaan yang beliau tanggung

Kesuma Angsana said...

doakan umi cepat sembuh ye !

Kakzakie said...

Ok... kakak dah dapat namanya. Thanks dik.

Bitt (double IS) said...

semoga dipermudahkannya...aminn..

~Beb~ said...

Sebak plak bace.. Rindu aunty yg dqh 'pergi'.. Rinduuuu sgt.. Kami rapat.. Sob sob.. Miss her.

Semoga Ummi lekas sihat spt sedia kala ya? InsyaAllah

Kathy Tuah said...

sy doakan semoga umi/makcik smpat sembuh..amin..

Jna marcello said...

Insyaallah Amin semoga cempat sembuh kuat dan tabah okay.

Dee said...

Ya Allah Yang Maha Penyayang..kau ringankanlah sakit saudara seislamku ini..kau lindungilah dia..berilah keberkatan ke atas dirinya..berilah dia kekuatan...amin2 ya rabbi al amin..

Amy said...

Semuga Allah meringankan beban kesakitan yang ditanggung, semuga dilindungi dan di rahmati, untuk Izwa sekeluarga tabah, sabar menghadapi dugaan....Aminnnnnn....

awanungu said...

Insya Allah semoga cepat sembuh. aminnn

Qasey Honey said...

insyaAllah...semoga sakit umi kamu tu akan beransur pulih dan diringankan olehNya...sama2 kita berdoa yea...

myu said...

Semoga akak sekeluarga tabah dan sabar menghadapi dugaan. Saya doakan semoga cepat sembuh dan diringankan penderitaan...

Hanif Idrus said...

Semoga diringankan bebannya....

Khalilah MNor said...

Sabar ye... Semoga segalanya dipermudahkan untuk mak cik akak ye... InsyaAllah.

munna said...

InsyaALLAH..... bersama2 kita mendoakan

nur anis said...

semoga umi akak diberi kekuatan untuk hadapinya...semoga akak juga kuat ye...

maszull said...

assalamualaikum mrs.eady...insyaAllah amin...

sal ya said...

al-fatihah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang