thumbnail

Friday, November 16, 2012

Alahai Pengantin Baru!!


Koleksi Terbaru..

Beli dah lama tapi sekarang baru sampai turn buku ni utk dibaca :)
6 tahun ++ masih lagi dikira baru kan?
So apa salah nyer menambah ilmu didada...

Selamat Pengantin Baru pada aku!He..he..he..


nota kaki : musim org kawin kan skrg nie..so aku pun tak nak la ketinggalan!

44 comments:

ainnoraini said...

tak salah kalau bacanye tu kann...dpt menambah yg mana kurang...

~Beb~ said...

Kadang terlupe. Klu byk mmbace ni boleh mengingatkan balik.. insyaAllah

wantie said...

kena selalu ingat yang kita ni masih baru di alam perkahwinan baru la manis sokmo...

kalau dah ingat dah lama kawin, itu tak nak upgarde ini tak nak upgarde..last cam no tu...

tak kan muka je nak awet muda.. umah tanggapun nak jugak awet muda. tuk tak?

Gieyana said...

boleh g beli gak nie..thks fr sharing the infor bout this book..:-)

mummy alisha said...

teringat kenangan jadi pengantin baru haritu:)

Maria Menado~ said...

haha.. selamat pengantin baru MrsEady. =)

wahida said...

kawen best kan nok? hehe...

Cik Awin said...

saya yg bakal pengantin ni, br je beli buku ni kak...cuma x sempat lagi nk baca ;)

Daddy Ziyyad said...

kena baca berulang ulang, tak kira pengantin baru atau pengantin lama..hahaa

Nieyl said...

amboi.....selamat pengantin baru yea kak...hihihi~

mamyharraz said...

sy pun suka membaca..tambahkan ilmu ;)

fandyz said...

Selamat pengantin baru la jugak...

Cho Zila said...

tak salah.. biarkanlah kita menjadi pengantin baru selamanya... alahai...

Hanis Azla said...

semakin bertambahlah ilmu izwa nnt.. bagusnya.. selamat membaca dan menambah ilmu.. apa2 yg menarik boleh kongsikan bersama kami semua..

Hanis Azla said...

semakin bertambahlah ilmu izwa nnt.. bagusnya.. selamat membaca dan menambah ilmu.. apa2 yg menarik boleh kongsikan bersama kami semua..

adyna said...

Xpe buku ni ilmu kan

SYANI said...

Walaupun dah lama, tapi ilmu tu banyak manfaatnya kan..

Tina Othman said...

wah best jugak ye, nanti nak cariklah buku ni, buat tambah ilmu

Azian Elias said...

6 tahun fasa sudah hampir mengenal..

akak dah 17 tahun.. tak larat dah nak kenai. heee

slumberdek said...

belum sampai turn la.....

Papa Mifz said...

pasti bagus buku nih kan....

Nor Salmi said...

Apa salahnya menambah ilmu.. Mana yg kurang boleh ditambah, yg salah boleh diperbaiki..

etiey.com said...

moga bertambah romantik ye :0

LydSunshine said...

6 tahun?? Baru sangattt...

❤~Emma Abduh~❤ said...

smoga rmh tangga semakin romantik slps mmbaca buku itu.. :p

maszull said...

assalamualaikum mrs.eady...alhamdullilah bagus tu bertambah pengetahuan...;)

Jna marcello said...

congratsss ^^SELAMAT PENGANTIN BARU^^

ieda said...

yang penting membaca dik .. jgn jadi macam akak , memang x minat membaca terutama novel huhu

THE LEKAT LEKIT STORY said...

baru 6 tahun.. takde la lama pun. kira baru la tu.. kekekeke

miz ruha said...

tambah ilmu dengan membaca... =)

intanfirdaus247 said...

Salam perkenalan. salam kunjung..salam maal hijrah...:) xper, yg penting semangat untuk membaca..hehe

Arina Shamsul said...

hehehehe..selamat pengantin baru dear..ehehe

Arina Shamsul said...

hehehehe..selamat pengantin baru dear..ehehe

mummycda said...

selamat pengantin baru izwa n hubby...nampak menarik buku tu...:)

oyye_gibbous91 said...

semoga bhagia selalu kak!!!

QasehnyaRania said...

tak salah..
silakan membaca ;D

hihi
selamat petang

the malay male said...

baca selepas 6 tahun beli? mengagumkan

Miss Volvo said...

baca sll pn xpe kan? hehe hadiahkn kpsd sy pn ok gak hihiii

HeNRieTTa JoSe said...

Slmt membaca..,biar sntiasa sperti baru berkahwin....bahagia sntiasa....

sal ya said...

selamat pengantin je blh?

محمد رازيق said...

terima kasih singgah blog saya.jgn serik dtg lagi. wah, nanti boleh pinjam buku itu. hehe. menarik buku itu.

khairul said...

moga bahagia hendaknya

lega dh setel semua .http://gilamodified.blogspot.com/2012/11/selesai-sudah-show-off-harini.html

jeBateja said...

Ini yg tak sabar nak jadi pegantin sekali lagik ni....ahakz...ahakz

eLL said...

hari-hari pengantin baru. hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang