thumbnail

Friday, November 23, 2012

Dulu...Kini...Selamanya?


DULU

Gambar utk daftar nikah & utk kad kawin


KINI

Gambar selambe badak di IKEA! :) TQ to autotimer kamera...

Perhatikan gambar dulu & kini : dulu jauh, kini boleh rapat & dulu kurus, kini pun "kurus" jugak!He.he.he....
Selamanya?Dengan diizinkan ALLAH SWT juga diteruskan dgn doa yang berpanjangan..


nota kaki : suka belek-belek gambar dulu-dulu!menggamit sungguh tgk berat badan dulu..

70 comments:

Kakcik Nur said...

Nampak wajah tulus mulus sebelum kahwin tu. :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

MAZLIZA ABD RAZAK said...

(",)...
sekarang lebih cantik

mamyharraz said...

tak jauh beza pun dulu dan sekarang ;)

The ShomeL TwinZ said...

skrg makin coomeeii :)

Aisy Nasiha said...

Bertmbah berat tu kn maknanya bahagia... Huhu, pandai suami jaga..

Mila Ahmad said...

skank bahagia tu lebih kurus, tapi bukan pada lemak-lemak yang ada lah huhuhu..

Anum said...

so sweet

NM02 said...

aku tak leh tgk gambar lama beb









rasa nak cakar muka pakai gerepu
#tec...sentap!
hahaha

Fauziah Mohamad said...

auch...

Nieyl said...

lebih mesra...hihi :)

Cho Zila said...

samajer tengok gambartu..
boleh selamba amek gambar yerk.. baguih.. akak teringin tp tak berani..

Mrs Lurve said...

owh..sweet

intanfirdaus247 said...

dulu comel..sekarang lagi comel!

beta kupu said...

lebih kurang je, lgpun yg pntg sihat *ayt sedapkan hati & ditujukan khas tuk dri sndri jugak* haha

fiza said...

Sweet couple ☺☺

Mia Kassim said...

tak banyak berubah......

nurul said...

semoga kekal ke akhir hayat :)

fandyz said...

Semoga berbahagia selalu..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

sweet :)

bagusnya...xgemuk2.. hehehehehehe

mantain je berat yerkk

::EIDA:: said...

Ok! Memang slumber badak je posing posing kat katil IKEA okeyyyy! HAHA

AdaM Hawa said...

tetap sweeetttttt!! ;)

Munnafendy said...

lebih kurang je? awet muda ni... :)

SURIA AMANDA said...

nok..ko amik gambar selamba mcm tu dorang x marah ke? wa...ini sudah bagus...tp gambar ko mmg meletopppp!!

IDAZS said...

cute!

Aziela said...

sama jer cantiknya akak tengok...

Cik Awin said...

sweet couple...

Hanis Azla said...

dulu sweet.. skrg semakin sweet.. semoga terus berbahagia hendaknya.. :))

FARAH deeb said...

Wahhh sportingnya cek abang siap boleh posing2 lagi kat IKEA! Ahaks!
My latest Entry :)
10 Perkara Yang Hanya Ada di Saujana Utama

SYANI said...

Sweetnya kapel ni...

mama leen said...

sama anniversary kita.. hehe

rostina76 said...

salam mrs Eady...
selamba badak je landing atas katil Ikea ekk? btw sekarang lagi cun & hensem ;)

ieda said...

dulu x leh romantik ..
skrg baru leh romantik mentik ekeke ;)

Noli@Ibu Wafa said...

tak bnyak berubah pon..comey lagi ;)

the malay male said...

Dulu, kini dan selamanya

eLL said...

sentiasa cantik. pewittt

pha is said...

smoga berkekalan...

Kesuma Angsana said...

maintain aje hehehe

PoohGumux said...

skrg lg sweet

SumeSakan said...

x nampak bezapun..sama je..yg penting makin berusia makin sweet gituh...ekekekeke

maszull said...

assalamualaikum mrs.eady...sempat lg tu posing kat Ikea...hehheee...:)

jeBateja said...

Macam pelakon lah laki hang.....

man said...

skrg comel skt..hehe

RedRose said...

gebu2 lagi best kot. but u look so sweet in this current shape lah. prettier kot. ^__^

wantie said...

tak banyak beza kamu...

ohhhh saya yg banyak bezanya.. kikikik

Hnahdy said...

a'a dah "kurus" tapi tetap comel

Papa Mifz said...

Kat Ikea? Wah tak kira lokasi yer,hehe

sal ya said...

dulu tudung bawal. sekarang tudung ekspress.

miz ruha said...

swettt couple.... ^_^

zehan said...

pheewwwiitttt.....

Hanif Idrus said...

Selamaba ajer bergambar kat katil IKEA tu..hahhahahaha. Sempoi...

Suka tengok pasangan happening dan happy!!

ketikketok said...

semoga berkekalan jodohnya...jom semarak cinta di Galeri Malam Pertama Cameron Highlands hanya di MARDI Station CH

mummycda said...

semoga happy selalu :)

~Beb~ said...

amin ya rabbil alamin.. moga berkekalan.. btw tak la jauh beno dlu dgn skarang. masih bole dikejarin!

HeNRieTTa JoSe said...

Moga sntiasa bahagia....

bee2312 said...

janji maintain comel....

bobiedanbad said...

Still sweet

Afasz said...

romentik nye

wahida said...

sama je muka korang dulu dan kini...

maya amir said...

tak berubah muka..malah lebih sweeeetttt gitu:)

Kakzakie said...

Belum banyak perubahan. Tunggu Anak dara dan bujang kecik Izwa tu besar akan lebih ketara perubahannya...

Myideakini [dot] com said...

Assalamualaikum...

Semoga Izwa dan Eady kekal sehingga akhir hayat...Amin...

Anyway MYideakini singgah & follow blog Izwa...

Dijemput untuk join segmen MYideakini....

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

Terima kasih...

azam said...

eh...sama je.....nampak lebih matang dan menarik.....

orang senang hati memang lebih ceria

♥ Wina ♥ said...

sama je..x banyak beza..maintain sweet! :)

Myra Jay said...

Lain muka dulu dan kini :)

BTW tetap mesra.. sweet :D

4feet8 said...

awk tetap cantik..hehe..catik pula katil ikea tu..

PRINCESS FARISHA said...

singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

cerita best said...


jom kita join segmen pakjoe senang je bkn susah pun ....kita blh tambah kenalan baru seperti aaron aziz,farid kamil hahaha http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2012/11/segmen-jom-tukar-dan-kenal-rakan-blogger.html

Eye_nee said...

tak jauh beza pun sis.cuma muka ada sikit tembam lah...dah kawin kata kannnnnn.....tp still menten comelll...

Fizalinolie said...

Wah! Romantik gitu :)

Nur farahiza said...

lawa laa kak , makin manis ayu hntek , semua la :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang