thumbnail

Friday, December 21, 2012

Makanan Lagi!


Hah....entry sambungan yang tertunggak okey!
Jangan marah aaa sebab asyik cerita makan jek...ape bleh buat dah jadi hobi pulak!


Balik dari Concorde Inn KLIA tu terus cari bahan nak masak!
Punyer la berkobar-kobar nak masak sebab dah menggeletar makan kat hotel selama seminggu.Apa lagi...bahan utk sambal tumis la harus dicari dulu!

Kari Ikan Tenggiri by incik suami (ofkos yang susah dia buat sebab dia pakar masak!)
Sambal tumis tu sudah tentu la kepakaran aku!Tambahan sikit tempe goreng kegemaran anak-anak dan kami jugak :)


Esok nyer pagi-pagi lebih nasi ptg smlm tu terus la aku buat nasi goreng cili padi!Punyer la berasap pedas sampai incik suami ku tambah 2 kali!Utk anak-anak ku buatkan nasi goreng simple jek....


nota kaki : balik nak kene packing baju lagi utk ke A'Famosa 3 hari..adududu..

31 comments:

baby lydia said...

slmt mjamu selera akk ^^

4feet8 said...

selamat bercuti.. ;)

~Beb~ said...

yumzy! sodap nmpk eh. lagi2 yg sambal tempe nuh

Anum said...

hapy holiday sis

zila norazila said...

tempe goreng sedap tue:)

mama leen said...

bestnya bercuti... hmmm... :)

Mas Zull said...

assalamualaikum mrs.eady...sedapnya tempe tu...:)

abah khalisha said...

Enaknya asam pedas dan nasi goreng tu!!!!

Kakzakie said...

baguslah masak pun sorang satu resepi.. anak-anak tukang makan:)

Nieyl said...

hepi holiday kak...

ieda said...

sedap nyee dikk
terliur lak tgk tempe tuu ekeke

wah jalan saje nie ..
eppy oliday !

wantie said...

tok..tok..tok.. assalamualikum...
saya datang nak mintak semangkuk tempe tu boleh..

sedap. saya sangat sangat suka tempe.Mana boleh cantik/hensem mcm khir toyo

Syazwan Che Deraman said...

ambo takleh makan pedas.

tempe pun tak pernah makan.
hehe

Kesuma Angsana said...

simple but mmg sedap ni

Ema Blog said...

selamat bercuti

Ayu sukatiakula said...

sedapnyaaaa tempe

hai.. BW dr segmen lulu-caldina

meh singgah blog sy

http://monwalktoremember.blogspot.com/

Tina Othman said...

sedapnya

selamat bercuti ye

sherotpetot said...

lama tak makan tempe~~

Dee said...

wui..sedapnya..tempe my peberet..

Si Matatajam said...

Nasi goreng cili padi tu mmg my feberet tu..

suhaina laui. said...

Lg pedas la kaw!

Papa Mifz said...

i like tempe too...:)

Cikgu Ma said...

suka tempe...

IntaNBerliaN said...

pedas tu sedap :)

ashra said...

Hehe.bagus izwa update banyak tempat makan...kot la ku boring boring tatau nak ke mana makan pe ke kan...hehe
Sedap sedap laks tu izwa makan..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gulppp..teliur!

Semut Senyum said...

wah wah.. berjalan sakan dia ye... pastu upload gambar makanan banyak...
mmg terbaikkk...... tengok je perut saya otomatik bernyanyi riang. ehehheh

NEKCIK said...

mai setingkat..sedaaap...

Myra Jay said...

Sedapnya tempe goreng :D

Si Matatajam said...

Dah lama x makan tempe goreng

MAZLIZA ABD RAZAK said...

nasi goreng nampak sedap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang