thumbnail

Monday, April 30, 2012

Zoo Negara - Edisi Cuci Mata

Ingat haku ade mood nak bercerita bila mana office sunyi sepi?
Hahahahaha.....nak jimat cuti sebab bln 7 nak cuti panjang!
Okey okey..sila sila cuci mata dgm gambar yang MAHA banyak ini!

Mcm biase...mama yang lebih hover dari anak!Hahahaha....

Kedai yang dari dulu kat sini jek...kat pintu masuk ni! 

Monyet..

Monyet lagi..



Adik terkejut sb kuda tetibe dtg!Hahahaha..

Abang yang berani!

Siap bercakap dgn kuda..kagum mak!

Kalau tak kenal ni tak tau la....


Sekali tengok mcm vavi pun ade!Hahahahaha...

Tetibe sesat plakkk...

Abang yang masih kagumm..

Kedai kat dalam pulak..

Vavavava..mencik gambar ni haku gemuk!


Anak abah!

Okey suka giler gambar ni sb haku kurus balik!Hahahahaa...

Dengan kakak & family dia la..

Umat yang ramaiiiiiiiiiiii..............

Menanti...

Okey dah start!

Excited & kagum gitu!







Syahmi masih menunjukkan kekaguman dia tgk binatang..




Badak Sumbu yang kepanasan mcm kitaorg smlm!Huhuuuu...









Nasib baik harimau tak tido waktu ni..kalo tak frust mak!



Buaya pun tak tido..bagus!



Gajah ni paling mesra alam!Syabas...syabas!

Dah selekeh dek kepanasan!Hahahaha...


Mak mengah okey....



Last sebelum balik...


Pheeeiiiwww....bape jam da nak siap kan entry nie..huhuuu....bnyk keje lain da!Sebab tu tak kosa nak susun gambar...hahaahaha....

Okey ringkas kata... : 
Tiket mahal RM20 sorg dewasa tapi berbaloi,makan mahal sangat tak berbaloii,air RM2.50?!baik aku yang meniage jek..(nasib bawak bekal!),view dah makin cantik & bersih (bukan BERSIH tak senonoh tu la...) binatang pun bnyk yg tak tido sgt bagus!

Ape lagi....ntah!Nak rasa kene pegi sendiri..yang penting sapa yang sayang lemak takyah la pegi sebab penat berjalan 1 zoo tu.Yang penting anak-anak happy smlm.


nota kaki : balik smlm semua pengsan keletihan...fuuhhh..!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang