thumbnail

Friday, January 18, 2013

Kuasa Imaginasi!


suka betul dia dgn rumah bnyk tingkap..hehehe..

dari kiri abah, mak tok, mama (mama kurus okey!), syahmi & adik.


Punyer la tak sabar cik abang tu nak tunjuk smlm, keluar je dari pintu taska dah tayang-tayang..
Menyengih je sambil tunjuk :) bertambah sengih biler kene puji..hehee..

Kdg-kdg dgn hanya puji-pujian pun boleh buat kita gembira & bahagia kan...


nota kaki : tak sabar nak tunggu lukisan dak Sufiya pulak.Dia ni ade penyakit M skit..asal pegang pensil je 'adik letih la mama.' hahaha...

51 comments:

Anum said...

betul tue usaha dihargai

mama leen said...

pandai tul syahmi.. rumah tingkap banyak sebab nak umah kondo kot... hehe

mama leen said...

adik tu nade2 la tu.. hehe

Fiza Rahman said...

Pandai syahmi lukis. Anak2 memang sukakan pujian.

Asyifa Mustaffa said...

jenuh la sok nak buat langsir....klau bnyk gitu tingkapnya...hehe....

MizzTina said...

byk tingkap, byk angin msuk.. xyah pasang ekon.. hehehe

Mak Wardah said...

Bagus idea dia, rumah banyak tingkap udara lebih bersih...bijak budak zaman sekarang

Warna Warni Kehidupan said...

sama la lukisan kita haha.. dari kecik sampai ke besao ni NR cuma reti lukis orang lidi je haha

Mia Kassim said...

Mesti puji ni.....anak2 akan rasa bersemangat bila hasil tangan dorang dihargai...

Aziela said...

Dia suka lukis banyak tingkap yer. Mungkin dia adalah seseorang yang extrovert. Dia open minded dan bersedia untuk berfikiran positif. Tengok lukisan nie, mencerminkan yang dia sayangkan keluarganya. Pada dia, keluarga lebih penting. In fact, tiada kawan2 dalam gambaran kehidupan dia.

Oppss, menganalisa pula...hahahahaha. Sekadar berkongsi apa yang pernah akak belajar dulu. Lukisan biasanya mencerminkan personaliti selain dariapda tulisan tangan dan tanda tangan

Ratu Hatiku said...

Cantiknya lukisan tu...pandai dia melukis..

eLLy said...

wow seksi nye mama :p

Bui Junaidi said...

LUKISAN BUDAK2 NI MMG BEST..ATHIRAH (anak dara bui) KALAU MELUKIS,MMG SERONOK TENGOK HASIL KERJA DIA,SBB UNIK..ADA KOLIK BUI DIA SIAP LEKATKAN DEKAT PC DIA GMBR YG ATHIRAH LUKISKAN SBB DIA KATA MENARIK..HEHE

♥ Wina ♥ said...

comelnya lukisan abg syahmi!

tak sabar tunggu Kira pandai lukis macam nie..mcm manelah agaknya imaginasi dia pulak nanti? ehehehee

p/s; suke part mama kurus tu!

miz ruha said...

rumah banyak tingkap senang udara nak keluar masuk... ^_^
comel aje dialog 'adik letih la mama'... :D :D

ros_reeza said...

biarkan budak-budak melukis. Banyak maksud yang tersirat di dalam setiap lukisan mereka. Macam anak buah Ros, memang suka sangat melukis. Kreatif tau budak-budak macam ni..

Mas Zull said...

assalamualaikum mrs.eady...budak2 mmg pandai die org melukis...:)

kak nora said...

minat anak2 tak sama..dalam masa yg sama kita perlu lihat dan pupuk minat mereka..

Kesuma Angsana said...

sentiasa support anak2

Cho Zila said...

ala dah comel sesangatlertu... bagi akak yang penting dia der kesungguhan baruler boleh berjaya...

NM02 said...

byknyer tingkap kat umh tu syahmi... jenuh mama nak tempah langsir. hehehehe

sudipVSsenduk said...

anak akak pernah bagi alasan yg dia sakit jantung gara2 malas buat homework...

Daddy Ziyyad said...

wakakakaka..semua kurus lah! semua lidi!

Remy hazza said...

kanak2 memang suka kalau dipuji ...apatah lagi kalau hasil dia yg buat.......
tak salah kita kasi credit...baru dia rasa semangat.....

Fadilah Aziz said...

Cantik syahmi lukis..ada bakat ni:)

Eye_nee said...

Sama lah cita rasa Syahmi dan Makchik eyenee...suka rumah byk tingkap....

munna said...

cantik dah hasil lukisan syahmi......comel2 je org lidi tu.....

Papa Mifz said...

bila rumah banyak tingkap grill pun kena buat banyak lah kan...banyak jugak lah fulus terbang...hehe

Fauziah Mohamad said...

pandainya syahmi melukis, kreatif sungguh

Mama Vogue said...

Mama sangatttt kurusss..hihi
Pandai syahmi melukis :)

dayah ismail said...

em comelnye lukisan..jagn ckp budak2..akak2 budak ni pun klau dipuji lagi semngat nak wat sst//hehe

AdaM Hawa said...

seronok melihat perkembangan anak-anak.. membesar depan mata..

Si Matatajam said...

Teringat plak M masa skolah rendah dulu..mmg camni la lukisan dahku..muahaha..suka betoi buh tingkap bebanyak camtu..

ayut said...

hasil yg terjadi... ^^ kira ok dh tu...teringt dulu2x mmg kecik2x org lidi jela dibt yer..hihi

pena rozie said...

Tengok hasil kerja anak2 buat ati kite gembira kan....

Nurul Aini said...

hehe..comel apa..kadang-kadang pujian perlu ada..hehe.

Fikri said...

Abh ada janggut sikit. Haha nice :D

intanfirdaus247 said...

alolo comelnya lukisan dia..dak suffiya pon kiut sebab bila pegang pensel je ada penyakit m..adeh.syoknya layan kerenah anak2..bila la time kiter lak nak ada anak..doakan la ya..:(

ShuhaidaSaad said...

penat mama nak buka tingkap rumah banyak2 tu.. hihi pandai anak akak melukis.. :)

opahnya siap pakai anak tudung :) comel !

Bazilah (^0^) said...

mmg byk tingkap hehehe

Cikgu Ma said...

saya suka imaginasi masa kecik family ada 4 orang jerr termasuk mak abah...tp saya ada adik beradik 7 org..haha

jeBateja said...

Anak den mcm tu gak...den suruh tampal kat dinding...moga2 dia lebih semangat...

man said...

Lawa lukisan 2..hehehe

pha is said...

dulu2 masa kecik2 suka likis mcm ni jugak.. hehehe..

Empayar Utama said...

Hehe anak saya lom pandai lukis

mamyharraz said...

pandainya abg lukis :D

kay_are said...

kecik kecik dah ade minat melukis.. boleh asah lagi bakat tu.. =)

mama ila said...

hihihi..budak2 memang suka lukis umah camtu kan..hihi..banyak tingkap..

salam kenal..ila follow sini =)#1075

HeNRieTTa JoSe said...

suka tgk budak budak melukis ataw buat kraftangan...rietta sndiri pown minat juga...

wantie said...

rumah banyak tingkap tu kan sejuk.. angin masuk best je.

ashra said...

cantik.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang