thumbnail

Thursday, January 10, 2013

Pilihan Keluarga atau Sendiri?



Topik di SuriaFM semalam : Bahagia bersama Jodoh Pilihan Keluarga atau Sendiri?

Jadi jari ni dengan pantas men-tweet ke SuriaFM dengan mengatakan : 
@idzwa - Bahagia itu tak kira pilihan sendiri/keluarga yang penting pandai membahagiakan pasangan kita :)

Dan tidak disangka tweetku dibaca!Thanx SuriaFM..



nota kaki : sometime benda kecil pun boleh buat kita rasa bahagia & gembira jika kita sentiasa rasa bersyukur..




34 comments:

pena rozie said...

X kisah kan janji bahagia....

Kakcik Nur said...

Semuanya terletak pada kita juga (dan dengan izinNya).,, :)

mrs puex said...

bahagia klo masing masing membahagiakan masing masing...ape aku merepek nih??

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

memang betul...setuju sgt ....tapi kalau pilihan sendiri pun tapi tak pernah nak cuba membahagiakan pasangan tak de makna nya kan....

Nieyl said...

Kebahagiaan itu ditentukan oleh kita sendiri..tidak kira pilihan keluarga atau sendiri..:)

FozyAliya said...

atas diri masing2..kalau pilihan sendiri kita tak pandai nak jaga diri masing2 pun tak bahagia jugak...kalau pilihan ibu bapa pun..kalau kita tak pandai nak jaga hati pasangan masing2 pun leh tak bahagia jugak..so semua tepuk dada tanya selera..nak bahagia..kita leh cari kebahagian tu kan...

faraherda.razalan said...

Sama-sama kita doakan. Sometimes, bila hati dah tak suke...bt mcm ne pun tetap tak suka. Itu yg menakutkan....

Nooriah Abdullah said...

mesti pandai membahagiakan pasangan so tak kira pilihan keluarga ke sendiri ke,asal hati kita suka pasti bahagia akan menghampiri, wah lagi sorang merepek ni,,,,

♥ Wina ♥ said...

jadi fofular sekejap ye :)

setuju kata² izwa!

Fiza Rahman said...

Betul. Kita yg mencorak kebahagiaan tu.

mama leen said...

setuju :)

Mrs Lurve said...

betul..kita yg mencorakkan kebahagiaan itu

Mawar Putih said...

Warh!!! berbunga2 mood pagi nie.
Mawar pun setuju dengan apa yg awk ckp tue. :)

Kakzakie said...

Memang betul kata Izwa. Kakak setuju.

Cho Zila said...

betoilertu.. yang penting pasangantukan membawa erti bahagia..

Mak Wardah said...

Pilihan sendiri kerana kita yang tahu siapa yang terbaik untuk kita

NM02 said...

aku gedix nak kawen ngan laki aku sbb dia pilihan aku... hahahaha

Amanda Suria said...

aku prefer pilihan sendiri...tp sampai la ni belum nak settle down lagi...mcm takut dan x bersedia sbb dah biasa hidup sendiri

Miss Layaleya said...

setuju.. :)

ieda said...

dan dengan izin allah , doa yg berpanjangan .. hubungan yg retak boleh kembali pulih ..
insyaallahh kan dik ;)

Dee said...

susah nk ckp kan..sbb kebanyakan kita kahwin dengan pilihan sendiri..andai kita dipaksa mungkin komen kita berlainan pula..apapun, istikharahlah..moga dpt petunjuk siapa yg terbaik buat kita :)

wahida said...

popular sekejap ko nok...heheh...

HeNRieTTa JoSe said...

uiks...rugi xdgr radio semalam....rietta pown sama...bahagia ada di mana mana....xkira la pilihan siapa...

PSS...maaf rietta tag awk....http://hati-dan-bicaranya.blogspot.com/2013/01/25-random-facts-about-me.html

Mila Ahmad said...

Setuju yang penting kita sendiri kena pandai membahagiakan pasangan kita.

Qhaifa Nur said...

keluarga baik...sendiri pun baik juga..
sambil tu kita berdoa moga kekal bahagia......

Ratu Hatiku said...

Saya setuju sgt.. :D

Cik Rongoks Ika said...

nk yg sendiri la.bleh ? hahaha

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

suka dgn ayat akak too.. saya stuju!

Kesuma Angsana said...

setuju2...

ros_reeza said...

Tak kisahlah yg mana pun.. Asalkan kedua-duanya bahagia.. :)

hana hadi said...

asalkan kita sayang kat orang tu org tu sayang kita..

sal ya said...

setuju!!!

Siti Asiah said...

betul tu, kalo kite rasa bersyukur & redha...insyallah, kita akan bahagia...:)

ashra said...

Hehe..btul betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang