thumbnail

Friday, January 18, 2013

Take A Few Moment



Let's take a moment to say "Alhamdulillah" for everything we have..

.Alhamdulillah syukur padaMu Ya Allah.
(sebab hari ni dah hari jumaat..hihihi..)



nota kaki : aku halalkan apa yg kau dah 'curi'...dunia akhirat aku halal kan :)



28 comments:

Kakcik Nur said...

Alhamdulillah kerana kita masih dapat 'bertemu' di hari ini. :)

MizzTina said...

alhamdulillah...



hurmm, apa tu yg dicuri

Anum said...

Alhamdullilah

Fauziah Mohamad said...

curi? ish2 sape curi tu?

Mia Kassim said...

Alhamdulillah.......:-)

jeBateja said...

Alhamdulillah....biar pun den domam....ahakz

mama leen said...

Syukur...

psttt... apa yg dicuri?

Nieyl said...

Alhamdulillah....

Kakzakie said...

Kakak tak ada curi apa-apa tau..
Syukur alhamdulillah jumpa lagi jumaat kan.

pena rozie said...

Alhamdullilah......

Ratu Hatiku said...

Syukur padamu Ya Allah... Alhamdulillah...

Nens Collection said...

syukur alhamdulillah..;)

Asyifa Mustaffa said...

Amin....alhamdulillah atas segalanya....

Aziela said...

Alhamdulillah di atas rahmatMu. Alhamdulillah di atas ujianMu. Selebihnya, ku berserah hanya pada Mu.

Amiin.

ieda said...

alhamdulillahhhhhhhhhh
kerana jumaat kita berjumpa lagi ;)

ashra said...

Alhamdulillah.
mudahan nikmat kita perolehi,allah tambahi tidak kurangi selagi kita bersyukur. insyaallah

nea lopah said...

Salam jumaat dan perkenalan...
syukur kita masih bernafas. jemput singgah blog akak ;)

Fadilah Aziz said...

Alhamdulillah...nikmat Allah ni banyak sangat kan

Qhaifa Nur said...

dia curi 1 tapi kita dapat 10 nikmatnya...

Bui Junaidi said...

HALALKAN DKT DUNIA JER,AKHIRAT NNT TAULAH DIA BALASANNYA..^_^

♥ Wina ♥ said...

alhamdulilah..

miz ruha said...

alhamdulillah...

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. kita masih bernafas di bumi Allah..

Kesuma Angsana said...

alhamdullilah untuk semua yang KA Miliki hari ini

Remy hazza said...

alhamdulillah kak!!!
syukur sesangat.....

Si Matatajam said...

Alhamdulillah...

ayut said...

Alhamdulillah...

pha is said...

alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang