thumbnail

Tuesday, February 19, 2013

Mcm Orang Gila!



Ini komen dari entry ini

Satu lagi yang paling kelakar aku rasa komen yang nie


Komen ni dari entry buat kuih tu!Yang kelakar bukan wish besday tu tapi horoskop tu memang tepat sekali...hahahaa...

Mane tak mcm org giler asal baca komen kak Eye Nee ni memang selalu tepat kat hidung aku!Tergelak aku sebab ape yang dia selalu komen biase nyer memang betul apa yang ade dlm hati & diri aku!Kuat sungguh firasat akak ye...


22 comments:

Mia Kassim said...

Mengena ke horoskop tu....hehe

Empayar Utama said...

Hehe tulis kat belog nak suruh asben baca ya.

mama leen said...

hehe.. firasatmu benar belaka.. :)

Kakzakie said...

Baca N3 izwa aje eye_nee tahu disebalik N3 itu apa maksud tersirat hihi...

Nurzakiah Hanum said...

benar belaka hehe

Nieyl said...

hihihihi~
singgah pagi...:)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

HE..HE...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

Wah....naluri dia hebat.....

Cik Awin said...

hehehhe

maya amir said...

die ade kuasa saikik tu..hehehe

Hanis Azla said...

he..he.. selalu mmg tersenyum2 dengan komen2 dari kak eye-nee.. sbb mmg tepat terkena kat batang hidung kita..

NM03 said...

dia tu mmg lawak

ada kala rasa nak geget2 lengan dia kalu baca komen lawak dr dia...

Ratu Hatiku said...

hehehe

Qhaifa Nur said...

ada orang yang sebegitu...
pandai baca horoskop...

Kesuma Angsana said...

he he he

Eye_nee said...

Inilah pengalaman usia TUA dari kamu kannn....hahahaha....semua tu dah pernah lalui..cumanya dulu tiada bloq yg boleh suami baca....TQ kamu buatkan sesautu buat akk di bloq kamu yer...Sayanggggg kamuuuuu....

ros_reeza said...

hihi.. sasaran tepat mengena ye kak..

sal ya said...

terbaik!!!

Remy hazza said...

firasat kaum sejenis.... mestilah tahu....he3

QasehnyaRania said...

hihi..no komen, boleh?

suami akak bc n3 blog ye ;D

wan nurul hezrina abd halim said...

mintak akak nee tuh ubatkan fizz fairus..hohoho..tak pasal2 kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang