thumbnail

Monday, May 06, 2013

Jgn Sampai Kampung Tergadai!


Hah..ape cerita hari ni?
Wabak jari biru?Bergaduh sesama sendiri?Huh..gaduh ke?Pikir balik, nanti siapa yang RUGI!
Cukup lah...cukuplah setakat 4.30 pagi tadi je.Mari istigfar, mari tenangkan diri, mari kita cari kembali diri kita semula..

Nak kene nyanyi lagu Cukup Sudah ke atau nyanyi lagu Senyum ni? :)

peace yoo..


nota kaki : jangan sampai kampung tergadai!

32 comments:

Nurzakiah Hanum said...

Moning
singgah pagi isnin :)

Jueliza Jamani said...

mak yong awat perut kecik ek.. tak nampak punnnn

Mas Zull said...

assalamualaikum mrs.eady....bertemu lagi di pagi isnin ini...:)

iduraz said...

salam..comei baju kamu...hikss

♥MAMASYAZA♥ said...

yup setuju sgt....jgn sampai kpg tergadaiii

Aisy Nasiha said...

setuju.....

Zana Adieyza said...

setuju dgn ayat last tu.. jangan sampai kampung tergadai!!!

Nini D.. said...

teman pegi mengundi semalam siap pakai stokin tebal lagik! :D

PinKy MoMMa said...

baju tuu cantikkkk..hahaha komen tiada kena ngena ngan entry..

aku dah penat asyik ckp pasal politik kan nyah..skrg pikir camno nak bersalin..boleh gitu?

With Julia said...

Akakkk...omeiii ar posing heheh..siap polkadot ada reben omey depan tuh hai la mmg ibu preggy manis sgt2 cm gula....yeyyy tabik akak pun dah mengundi...

~aYu~ said...

betul kan.. jgn gaduh2 sudah... kerana politik, harta..nyawa, tergadai..

Eye_nee said...

Terima dgn kalimah redha...setiap sesuatu yg berlaku adalah kehendakNya..bg yg mng...jln kan tgugjawab. Amanah yg terpikul wajib di tunaikan...

Qhaifa Nur said...

Allah maha mengetahui...
lega dengan keputusan...

Mia Kassim said...

Betul...jangan sampai kampung tergadai....

QasehnyaRania said...

alahai comeynya perut akak.

betul tu

Amanda Suria said...

Setuju...sgt2 setuju..

Budu Bilis said...

Assalamualaikum. Apa khabar Mama comel & baby? Hope sihat la ye.. Budu singgah nk tag akk join GA http://dindamaisarra.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html

jangan lupa tau :D ngeee..

Golden Rose said...

ink di jari sha masih ada kesan lagi....hmmm

Miss Volvo said...

wohoooo jejari kite takde ink la hehehe

Fiza Rahman said...

Biasalah tu. Rumah dah siap pahat masih berbunyi lagi. Sudah2 lah tu. Pilihan ditangan kita kan. Nak bising2 lagi buat apa. Tunggu jerlah 5 tahun akan datang.

wantie said...

rumah dah siap. alu dan pahat masih berketuk

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Cho Zila said...

kan..kan.. cukup2 sudah... nak kehidupan yang aman...
comeljer perut diakan...

Hanis Azla said...

salam izwa..

comelnya awak.. :))

are_lin@yu said...

setuju dear...;-)

ashra said...

lagi lagi lagi..baju izwa chumell...
nak cari tatau mana...uhuk uhuk...hehehe

tapi sebenarnya.,izwa yang chumel kan..pakai apa pun chumell

kiera'sakura said...

sama la kira pun eksaited ngundi sebab pestime. tp hampa bila kerani bertugas x bagitau awal2 yang ibu mengandung tak payah beratur dan sampai turn baru tau huuuu

Kesuma Angsana said...

selesai sudah semuanyer ye

Cikda said...

salam kenal ME, comel orgnya..

ieda immi said...

aah mak yong comel di hari mengundi ! ;)

Marya Yusof said...

Ahhhhaaa...kita dah tau kamu undi apa! hehehe... peace yo! Comel :))

Qasey Honey said...

setuju...ntah bile akn berakhirkn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang