thumbnail

Thursday, June 20, 2013

Biler....


Biler sudah tiada idea...begini saja cara nyer...

Mama diaorg lagi comel dari anak-anak kan..?Hahahaa... *pitam!*

Permata hati, jiwa kami..

*gambar ihsan dari hp kecik aku sendiri...*


nota kaki : sejak jadi pengantin nie..aku sgt-sgt-sgt-sgt-sgt (nmpk tak aku tekan kan sgt tu) malas...

38 comments:

cik kumbang said...

pengsan jap tgk pengantin comel kui3~ :p

Kakzakie said...

Bukan senang nak dpt jadi'pengantin' Izwa. Kakak rasa ini pun dah terakhir kan... lepas ni dah tak ada peluang lagi kot..

PinKy MoMMa said...

kakak rajin bab makan jer..bab lain smua sangat sangat malas hahaha..acaner tu?

Qhaifa Nur said...

semua comel-comel belaka...

Mia Kassim said...

Rupa semua lebih kurang jak...potostat....hehe tapi tetap comel !

♥ Wina ♥ said...

kecomelan overloaded!

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Mila Ahmad said...

2-2 ekut muka mak dia hihi...

Dee said...

so sweet...anak2 mmg permata hati kan..

Fiza Rahman said...

Comel tgk pengantin ngan anak2. Pengantin lelaki nya mana...hehehe...

NM02 said...

senyum mereka sama

aizamia3 said...

tak muat cameralah tu pengantin lelakinya.. hehehe..

PakcikLie PCL said...

senyum meleret leret..

Kuazue Mohd said...

hihihihi...

Mas Zull said...

assalamualaikum mrs.eady...sama2 comel la mcm muka mama die...:)

Tina Othman said...

Hehe standard lah tu malas

Kesuma Angsana said...

so sweetlah !

Papa Mifz said...

kacak dan cantik...:)

Mohd Islam said...

Assalamualaikum,

Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

Terima kasih

Kancil 8349 said...

selalunya kalau mama - nya comel...anak lagi comel

♥ ROS ♥ said...

Nakpengsan jugak...opsss.... Hhhahha

nieda said...

Comel semuanya

Aida78 said...

comel sgt....

jeBateja said...

uikk..leh buat kad hari raya ni.....

::EIDA:: said...

mate. senyum. same jeeeee ;))

Myra Jay said...

Comel... memang comel ;D

duniafana said...

comei...

Cho Zila said...

macam samajer muka anak ngan ibunyer...

wahida said...

semua comel...

AdaM Hawa said...

comelnya.. sufiya pakai tudung.. senyuman manis..

~ yus ~ said...

Salam Izwa...

Mata anak2 Izwa, semua ikut Izwa nampaknya...:)

Tengah sarat kan sekarang, kak yus dah selamat, alhamdulillah...:)

Eye_nee said...

yer lah yer lah...mama dia lagi comel...

Daddy Ziyyad said...

part bibir mereka berdua...mmg sebijik :)

Liza Razak said...

alololo..comelnye!

ashra said...

memang maknye chumel! ank2 pun chumel :p

ieda immi said...

aah tul lah tuu !

ada siapa dined ?? ;)

[sutera kasih] said...

comelnya anak2 akak :)

Qasey Honey said...

ade2 aje..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang