thumbnail

Monday, July 01, 2013

Hai....Julai!


Hai julaii....!

Bulan yang dinantikan!Bulan yang dihitung hari nyer dan lebih istimewa bulan Ramadhan bakal menjelma kembali..


Tik..tok...tik..tok..


Count..count..count...


nota kaki : berdebar..!

35 comments:

aizamia3 said...

tik tok.. tik tok..
keceriaan bergandalah bulan ni ye.. ;)

NinaAz said...

Dah nk ramadhan dahhh. Yeay!

eLL said...

Julai, selamat berpuasa dan menimang cahata mata hati yang ke3 kak. hehehe. raya tahun ni meriahhhh

Lynda Che Lah said...

selamat semuanya :)

Cik Puan Rara said...

fuhhh fuhhh fuhhh...selamat pg kak.

Fiza Rahman said...

Good luck. Semoga urusan dipermudahkan olehNYA.

Ratu Hatiku said...

Semoga dipermudahkan semuanya..

Knor said...

rezeki tu..mudah-mudahan semuanya sehat sejahtera dlm menghadapi saat kelahiran..

lieyalatif said...

in sha Allah ....moga semua dipermudahkan...

RamRamCute said...

alhamdulillah...ramadhan menjelma kembali semoga semuanya baik2 dan berjalan seperti apa yang dijadualkan ye Izwa...all the best to you...TC

Qhaifa Nur said...

bulan yang dinantikan semua..
ramadhan...

Eye_nee said...

Semoga Yg baik2 sahaja buat kamu sis...

KY Atie said...

ada yang special ye,

KY pun teruja dengan kehadiran Ramadhan ni

NM02 said...

aku tau bufday aku bulan ni noks. jgn berdebar sangat... hahahaha

Aziela said...

Banyak yg ditunggu Julai nie yer...

Kancil 8349 said...

tak sangka dah bulan julai kan..

Mia Kassim said...

tak sabar nak tunggu pengumuman puasa di tv tu....hehe

Mas Zull said...

assalamualaikum mrs.eady...dah tak lama lg nak puasakan...;)

- dieyana - said...

insya-Allah..moga semuanya baik-baik!

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,
bulan july tahun ni bersamaan jatuhnya bulan Ramadhan Al Mubarak yg ditunggu2..

diana said...

tak sabar nya nak sambut Ramadhan...

Sidratul Muntaha said...

ahlan wa sahlan ya ramadhan'

nieda said...

Ahlan wa sahlan ya ramadhan. Moga kita mendapat barakhah

Bitt (double IS) said...

semoga dipermudahkannya..

fiza saiza said...

hanya beberapa hari lagi tik tok tik tok..ramadhan tiba... :)

Mimi Azirah said...

Tinggal berapa hari je nak puasa

Ema Johari said...

semoga dipermudahkan

Papa Mifz said...

semoga semunya berjalan dengan lancar...amin...

nur anis said...

Bulan favourite saya..:-)

Kesuma Angsana said...

masa terbang skang ni kan !

are_lin@yu said...

alhamdulillah moga smpt utk ramadhan kli ni

ashra said...

Mudahan dmudahkan urusan ya izwa
Izwa..sms kita.no tel da ilang..hp rosak!!

Amanda Suria said...

Bersalin bulan ni kan...good luck dear...

PinKy MoMMa said...

bulan july...ohh dah dekat dah dgn tarikh yg dinantikan huhu

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang