thumbnail

Monday, August 12, 2013

AidilFitri 2013 Kami!


Keluarga kecil kami :) #dlmpantang20harini..

Alhamdulillah..

Walaupun raya kami sederhana (almaklum..org beraya dlm pantang kannn..uhukss..) tetapi agak meriah juga bila dah berkumpul bersama saudara mara juga sepupu sepapat!Ehhh..saya tak lupa diri tu tgh berpantang 20 hari tau (masa 1st raya tu) jadi saya bkn pantang nampak makanan ye..saya pantang semua nyer..kuatkan semangat sebab nak kurus la katakan! :)

Cuma kesian kat anak-anak duduk terperuk dalam rumah tak jalan ke mana-mana masa cuti nie..Tunggu ye anak-anak tak lama lagi je mama berpantang, mama pun sebenar nyer tak sabar nak pegi jln jugak!he..he..he...


nota kaki : raya korang mesti meriah kannn...jeles tau!

25 comments:

noor shafila said...

Selamat Hari Raya orang dalam pantang :). Maaf Zahir dan Batin.

Mas Zull said...

assalamualaikum mrs.eady...selamat hari raya moga dpt bertahan dlm menyambut raya dlm masa berpantang ni yer..:)

Aziela said...

Takperlah.... kejappp jer lagi. Ini pun dah nampak slim sungguh dah yer Izwa. Seronok akak tengok gambar family nie. Semuanyaa comel.

Dunia Islam Kini said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin kepada seluruh muslimin & muslimat...

Mia Kassim said...

takpelah....janji sama2 dgn family....semua pun cute terutamanya anak dara yg pakai tudung hitam tu....comelll...hehe

Mia Kassim said...

takpelah....janji sama2 dgn family....semua pun cute terutamanya anak dara yg pakai tudung hitam tu....comelll...hehe

Mia Kassim said...

takpelah....janji sama2 dgn family....semua pun cute terutamanya anak dara yg pakai tudung hitam tu....comelll...hehe

HeNRieTTa JoSe said...

Ehh bru 20 hr...mnis berseri...chantek bju tu...siap ada bunga...suka rietta tgk...akk nie kuat semangat larr...semua pown pantang...salute ngn akk....

Hazmin Hamudin said...

Sedondon gitu ye kak. kira meriah la tu. Nyaris2 nak beli baju kelabu. Hehe

~ yus ~ said...

Walau dalam pantang masih tetap sedondon ya izwa.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir batin ya izwa

♥ Wina ♥ said...

raya kitorang kali nie lone ranger sangat heheheee

pagi raya berempat jek..lepas tu terus chow bawak anak jenjalan

tengok baby syakirah tu..lena tido ye..mama kena ajar lagi baby bergambar tuh :)

rina mazlan said...

Beraya dengan orang baru... Selamat hari raya..

Puan Awin said...

salam aidilfitri kak...

Mama Vogue said...

Salam aidilfitri!
Dalam pantang pun masih sedondon gitu :)
Baby je berbedung..hehe

Mimie_Zatun said...

selamat hari raya..
dan selamat berpantang..

AdaM Hawa said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir & Batin..
comelnya kakak pakai tudung tu.. cantik!

Qhaifa Nur said...

salam aidilfitri...
tema kita lebih kurang samalah...

aizamia3 said...

Bertambah ahli keluarga raya kali ni.. ;)

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat mrs. Eady dan keluarga.. ;)

Hanis Azla said...

Salam Aidilfitri Izwa..

Bagusnya boleh betul2 berpantang.. kagum akak.. yang pastinya izwa nampak semakin berseri2 sejak ada anak 3 ni..

Ayang Noorainie said...

hajat nak ziarah bby iwa tp keadaan x mengizinkan..huhuuu..

rindu bau bby plak..:D

Fiza Rahman said...

Sweet family. Tetap vogue even dlm pantang.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

seronok tgk pic..dah ada ahli baru.. comel...

Ema Johari said...

nampak dah kurus..cepatnya..kena tabah pantang musim raya ni

Kesuma Angsana said...

suka3..

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

meriah bila berkeluarga :)

apapun selamat hari raya..hihi masih syawal kan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang