thumbnail

Tuesday, August 27, 2013

I'm Hots!


I'm sexy & hot girl! #38hari

Ha..ni baru betul-betul dpt tangkap gambar dia dgn mata bulat mcm ni!
Kalau tak..mmg takde harapan la..keje dia susu tidooo, tidooo susu je siang mlm!

Smlm agak nyer rumah panas sgt sebab dah bnyk hari tak hujan so Syakirah tak boleh tido..alhamdulillah walaupun panas, tak boleh tido dia tetap tak meragam, tak merengek!Dia main je sorg-sorg,tgk-tgk dah terlelap sendiri :)

Ehh..bkn dia sorg je mcm ni, dulu Syahmi Sufiya pun mcm ni!Tak bnyk ragam, tak bnyk kerenah & tak bnyk nangis..Tiga-tiga anak cuma BANYAK tido & susu je!


nota kaki : muka Syakirah versi Syahmi gegurl! :)

31 comments:

Asyifa Mustaffa said...

Senangler maknya baby x bnyk ragam....
Skrng cuaca mmg panas...my baby pun pkai bju lubang2 gitu....:-)

Kakcik said...

memang hot dengan mata bolat dia tu... :)

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

sian dia.. panas eh.. akak nampak muka baby mcm sufiya..


Cik Kumbang said...

wewwit nak ngorat bole? hihi
comelnye,xsabar nak tggu dia besar,mesti lagi comel mcm syahmi & sufiya **geramnya hai

Amy said...

Alhamdulillah...sihat baby,untung
tak meragam...bulat matanya tengok kamera...

♥ Wina ♥ said...

haiiii Syakirah :)

sukenya aunty dah ade 2 orang anak nama Syakirah so Syakirah kena panggil aunty ni 'mama wina' okkkk heheheee

♥ ROS ♥ said...

hot mcm mama :P

Nini D.. said...

pheeewwwiiitt...boleh berkenlan x? bolatt btol matanya

Fiza Rahman said...

rambut pacak, mata bolat pipi pon bolat. Geram tgk. Nak pinjam boley. Qhalif dah beso...hehehe...:-)

Fiza Rahman said...

rambut pacak, mata bolat pipi pon bolat. Geram tgk. Nak pinjam boley. Qhalif dah beso...hehehe...:-)

Cik Puan Rara said...

Ya Allah.comels nya kak~ mata bulat.tembam.haih~ sempurnaaaa.Alhamdulillah.sonoknya tgk.angkat tgk tu knp.say hye to aunty eh =) hehehe

Bitt (double IS) said...

pandai mama dia layan kehendak mereka... :)

Mia Kassim said...

Bestnya kalau baby tak banyak karenah kan....mamanya pun boleh rehat....:D

bolaat matanya tengo kamera...hehe

Ain Noraini said...

bolattnya mata dia....geram jer..rasa nk picit2 pipi gebuzz dia tu tau...anty ain dh lama x ada baby ni...

Noor Atikah Ramli said...

alahaiiii.. shomellll nye

NM03 said...

qausar kecik² sama jugak. tapi bila besar.......








tak larat aku nak kejar!

Cho Zila said...

okler kalau gitu ... bahagialah dalam pantankan...

Dee said...

alhamdulillah bila dpt anak tak meragam..senang sket kita ni kan..dia memahami tu sis..hehehe..

Kakzakie said...

Sebab itulah baru 38 hari dah chubby sebab kuat susu dan tidur:)

Kesuma Angsana said...

hehehe mmg comey sgt !

ieda immi said...

sejibik wajah ko dik .. ngan wajah kakak die ;)
comel ...............

Lady Rina said...

comelnye...:)

adyna said...

Comel :) dah Selamat bersalin rupanya

Cik Kamoo said...

geram plak tgk pp dia...rasa cam nk geget2 je....comel okeh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comey sgt

HeNRieTTa JoSe said...

comeinye....mcm kakak pown ada....

aizamia3 said...

senang nak buat menda lain bila baby tak meragam.. ;)

Mimi Azirah said...

alolo..tomeinye...

Myra Jay said...

Comelnyer dengan mata bulat cenggitu :D

ashra said...

shumel.....
emm..ni ikut muka abang ke kakak ni......bolat mata ye

ashra said...

shumel.....
emm..ni ikut muka abang ke kakak ni......bolat mata ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang