thumbnail

Friday, August 30, 2013

Menantu Pilihan


Sufiya Irdina & Syahmi Irsyad

Anak bujang..oh!

Anak-anak bersiap utk ke majlis raya di taska.
Ohhh..touching pagi-pagi bilamana melihat anak dah semakin membesar!Diam tak diam tahun depan si abg dah darjah satu..

Kdg-kdg terasa bagaikan masa berlalu terlalu laju & terlalu perlahan diwaktu yg sama..

nota kaki : yg penting aku sentiasa muda!ahaksss :)


27 comments:

mrs Fiza said...

hensem dan comelnya depa pagi ni..

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya

Asyifa Mustaffa said...

ramainya hri ni anak2 bersekolah pakai baju raya...smua buat smbutan...bergaya 2 beradik nie...:-)

HeNRieTTa JoSe said...

Comeinye budak dua bradik nie....btul tu...msa berlalu dengan pantas tnpa kita sedar...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alahai ...melting tengok dua-dua ni ...comey sgttttt !

Fiza Rahman said...

Si cantik & si handsome ☺☺

Hazmin Hamudin said...

Comelnya.. wah.. Dah siap offer untuk dibuat menantu ye kak.

mama leen said...

ala.. comelnya... cantik baju raya kakak

Nur Atira said...

wahh , comel nye dioranggg . suke tengok !

Aziela said...

Aduhai...memang betul2 menantu pilihan.

Qhaifa Nur said...

patut ensem dan cantik...
nak sambut raya yup...

Sima said...

alolo... comelnya deme...

anak makin besar kita rasa makin tua kan. uhuk2... mode mudah terasa jugak ni... :P

RamRamCute said...

hensem sungguh abang syahmi cantik berseri sufiya....

Tina Othman said...

Hensem & cantik

- dieyana - said...

comel sungguh dua beradik nih!

Mia Kassim said...

Comelllnya dua beradik ni....:D

AdaM Hawa said...

comelnya mereka.. senyuman yang ikhlas..

Ena said...

Sangat2 comel..

wahida said...

anak aku si adik tu pun ada jamuan raya kat sekolah dia...punyalah dia eksaited nak pakai baju melayu sampai hari2 tanya kitaorg bila nak jumaat ni?? hahaha...

Ayang Noorainie said...

ok, nak book boleh??hahahhaaa...

ashra said...

tara..baru nak muncul di kaca bloge..ya ampun..

chumel tau syfiya syahmi..tahun depan syakira sedondon sekali ya =)
tak sabarkan..hehehe

pha is said...

tahuk tak bleh belah.. hehehe.. calon menantu lipihan kurang dari 20 tahun akan datang.. hehehe

PinKy MoMMa said...

alor homeynyerrrr..pasni adik pulak leh join posing camni..thn depan tambah lg orang dalam gbr raya hehehe

Ema Johari said...

sorang handsome sorang comel..

ieda immi said...

alahh comel !

Bitt (double IS) said...

besar dah kan

eMMe said...

senang dah mama nya skrg ni... anak2 dah besar, dan faham, ada adik yg perlu perhatian lebih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang