thumbnail

Thursday, October 31, 2013

Spontan Khamis?

Mcm cantik je..mcm comel je..mcm cantik je..muakakakaka..sian ko dik!

Kali ni aku plak nak perasantan skit kat sini, EHHH...sesekali nak jugak..asyik anak je kannn..he..he..he..


Spontan la sangat khamis aku ni padahal ni gambar semalam, waktu aku baru sampai office!


nota kaki : org dah habis zaman pakai colour block izwa wehh!

27 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comel

Kakzakie said...

Kalau letak muka adik dan Sufiyya kiri-kanan sama kan...

ZazaMyMoon said...

Morning Izwa =)

mama leen said...

eh comelnya.. eh cantiknya.. boleh lagi kaler blok dik..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hihi...memang cantik je..memang manis je..hahahhaha .. :) Salam khamis akak :)

PinKy MoMMa said...

tak pe..dah habis zaman pun apa ada hal..kita kan slow and steady muakakaka..tp gojes..ty eady terpikat tu ahaks

Cik Puan Rara said...

eh tak habis ag kak.ramai ag yg ber kaler blok.hahaha

Knor said...

Mcm cantik jer tudung tu...mcm cantik je baju tu...hehehh

Tina Othman said...

Comel je makai bawal

Aida78 said...

chumellnya sekali sekala kene jaga juga diri kita ni jgn asyik dengan anak2 jerk kan kita pun nak bermaje....

che mid said...

Salam..comel sangat tu.. esok comel gak..lusa pun comel.. forever comel..

Dee said...

mak dara anak 3 yg tetap comey..

Aisy Nasiha said...

Ha...mood happy la ni.. pakai apa pun tetap nampak cantik

Miss Layaleya said...

sgt comel!

Fiza Rahman said...

phewitttt...

cheqna said...

auww....
cantik u..
btw..bb plus tu memang besh..rasa lain r..cergas tubuh badan i ni..almaklumlah lately i rasa letih n lesu hokeh....
tapi minum bb plus memang rasa ringan tubuh..tak ngantuk...

Nieyl said...

singgah sini..:)

Eye_nee said...

yer ke dah abis zaman kaler bloq ni..akk baru jer nak mula....cancell lah cam ni...apa2 pun ko mmg comel la sis...

Ain Noraini said...

manis dan comeyyy...
suka tengok tau.

mrs Fiza said...

cantik cantik

Kesuma Angsana said...

sweet sgt !

ros_reeza said...

hihi.. dah tengok dah video tu.. macam cantik jer..macam comel jer.. hihi

Mia Kassim said...

Comel bah.....

faraherda.razalan said...

Comel! Pas bersalin yg bongsu ni, sy pasan awak makin slim dr sebelum preggy dulu.

Bulu mata ori ke tu? Hahahahah!

Mimi Azirah said...

comel3

dalila said...

hihihi..comel..
xla kak..skang kan femes lg kaler block..

Nazayiena Ayiena said...

Comel je,
slmt bekerja kembali....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang