thumbnail

Friday, November 22, 2013

Selamat Hari Lahir ABAH!



Selamat Hari Lahir buat abah yang tersayang!
Adik doakan semoga abah terus diberikan kesihatan yang baik selalu, sentiasa dibawah lindunganNYA tak kira dimana saja..amin~

Walaupun adik tau abah tak baca blog nie..(eh...ye ke tak baca?) akan ada yang sampaikan pada abah..hehehe...ape pun adik nak cakap..eh nak bagi tau yang adik sayang abah much-much..

Adik anak yang abah paling sayang kan?kan..?kan..?
Kalau tak takkan abah panggil adik ni adik kan..hahahaha..


nota kaki : MUHD NAIM..walaupun ko adik bongsu, aku tetap menang gelaran adik!muahaha..

19 comments:

PinKy MoMMa said...

hai abah!
adik ya datang nak wish ni..kibas tudung skit kat hakak wa tu hahahha

moga abah panjang umur murah rezeki..comel abah kahkahkah..siap bodek tak tahan tau

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari lahir

asyifa mustaffa said...

Selamat hari lahir pakcik....semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur.....

EZAN IDMA said...

selamat hari lahir uncle :)

Dee said...

selamat hari lahir buat abah izwa...moga panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu..

btw..awak sama mcm abang atas k dee..dia pun sibuk ckp dialah paling bongsu..walhal k dee yg bongsu..hahaha..

Irfa said...

happy bday utk abah ye
# eh!pehal saya pulak panggil abah jugak,hihi

kalau dah bongsu..x kisahnya bongus lelaki ke bongsu pompuan, nama 'adik' menten smpi tua

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat hari lahir p.cik

Qhaifa Nur said...

selamat hari lahir pakcik...
moga dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

salam,

selamat hari lahir buat pakcik...

semoga sihat2 selalu... :)

Falsya said...

Happy birthday abah..semoga pjg umur dan murah rezeki..amin..hehe

Fiza Rahman said...

Selamat hari lahir abah. Smoga diberkati kehidupan didunia dah akhirat dan semoga diberi kesihatan yg baik.

Bestnya masih ada abah. Rindu kat arwah ayah :-(

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

semoga ayah izwa terus diberikan kesihatan yg baik dan umur yang diberkati..

fazitaismail said...

slmt hari lahir abah..
semoga abah sentiasa shat dan berada dibawah lindungan ilahi selalu..

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat hari lahira abah tuan blog...

Ehhh sama cam adik pmpn rietta....di panggil adik, sedangkan dia punya sorg lg adik....dan dia mmg kesayangan ayah rietta....

Mak Wardah said...

Semoga dipermudahkan segalanya.....

Cik Puan Rara said...

happy belated buffday pakcik! moga sihat selalu

Dhia Dirham said...

hepi bestday uncle!

Sobri Yaacob said...

selamat hari jadi uncle..
semoga dipermurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik..insaallah :)

sal ya said...

sama la mcm anak buah. ada adik pn ttp dipanggil adik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang